בעיה | שגיאה בצריבת גרסה ל f21 pro מה זה יכול להיות
-
אני מנסה לצרוב את הגרסה של tripleu וזה מראה לי את השגיאה הזאת!
מסך-2026-05-0.3-151139.png) עכשיו עשיתי לפני הצריבה פתיחת בוטלואדר וזה מה שיצא זה אומר שהצלחתי?! 
מה אפשר לעשות? תודה -
@shlomog אני אף פעם לא ניסיתי בשיאומי אבל אני יודע שזה או עם הכלי הזה או עם mtkclint
אם קנית את המכשיר בארץ יכול להיות שאתה בכלל לא צריך לפתוח -
@shlomog קודם כל חשוב לדעת שאתה עם הגירסא הישנה
מה הצבע של השקע טעינה, אדום או כחול?
דבר שני נראה שפתיחת הבוטלאודר לא הצליחה
אתה צריך לחזור על התהליך -
@shlomog אם אני לא טועה לחדשים אא לפתוח בוטלאודר באמצעות מג'ימיקס
אתה צריך MTK Client
די מובן שהמכשיר שלך נקנה בחצי השנה האחרונה, נכון? -
@shlomog אם אני לא טועה לחדשים אא לפתוח בוטלאודר באמצעות מג'ימיקס
אתה צריך MTK Client
די מובן שהמכשיר שלך נקנה בחצי השנה האחרונה, נכון? -
@מזכירותי אני ניסיתי לעבוד עם הmtk אני לא יודע איך משתמשים, עשיתי את ההתקנה לפני מדריך בפורום, וניסיתי לשים את הפקודה לפתיחת הבוטלאודר, וזה מה שהוא רושם לי

@shlomog אני מחכה רגע שנטפרי יפתח לי את התמונה, בינתיים אפשר לראות שפה הייתה בעיה דומה.
https://mitmachim.top/post/1149762עריכה:
נפתח לי התמונה, רשום שם can't open file לא יודע בדיוק באיזה הקשר זה, אבל ברור שלא הותקן כמו שצריך.
נחכה רגע שיבוא @שניאור-שמח או @נוחעם-fm -
@מזכירותי אני ניסיתי לעבוד עם הmtk אני לא יודע איך משתמשים, עשיתי את ההתקנה לפני מדריך בפורום, וניסיתי לשים את הפקודה לפתיחת הבוטלאודר, וזה מה שהוא רושם לי

@shlomog האם הכנסת את המכשיר למצב ברום?
-
@shlomog האם הכנסת את המכשיר למצב ברום?
@שניאור-שמח לא, איך עושים את זה?
-
@שניאור-שמח לא, איך עושים את זה?
@shlomog כתב בבעיה | שגיאה בצריבת גרסה ל f21 pro מה זה יכול להיות:
@שניאור-שמח לא, איך עושים את זה?
אתה מכבה את המכשיר
ואז כשאתה מחבר אותו עם כבל, אתה תוך כדי לוחץ על שתי המקשים העליונים ׳חזור׳ + ׳ינשוף׳ ואז מחבר למחשב עם כבל
לפעמים זה לא עובד ישר, ואז אתה צריך לשחק עם זה.. -
@shlomog כתב בבעיה | שגיאה בצריבת גרסה ל f21 pro מה זה יכול להיות:
@שניאור-שמח לא, איך עושים את זה?
אתה מכבה את המכשיר
ואז כשאתה מחבר אותו עם כבל, אתה תוך כדי לוחץ על שתי המקשים העליונים ׳חזור׳ + ׳ינשוף׳ ואז מחבר למחשב עם כבל
לפעמים זה לא עובד ישר, ואז אתה צריך לשחק עם זה..@שניאור-שמח ! זה עומד במצב הזה, ורשום שם ללחוץ על מקשי הווליום?!
וזה גם לא עושה לי כלום, בין אם אני לוחץ על מקשוי הוויליום, לבין הינשוף והאחורה, -
S shlomog סימן נושא זה כשאלה
-
@שניאור-שמח ! זה עומד במצב הזה, ורשום שם ללחוץ על מקשי הווליום?!
וזה גם לא עושה לי כלום, בין אם אני לוחץ על מקשוי הוויליום, לבין הינשוף והאחורה,@shlomog אין במכשיר הזה מקשי ווליום
לכן צריך ללחוץ על המקשים שרשמתי לך..
תנסה לשחק עם זה..
צריך ללחוץ באותה שנייה של שתי המקשים האלה, להחזיק אותם לחוצים ואז לחבר.. -
@shlomog אין במכשיר הזה מקשי ווליום
לכן צריך ללחוץ על המקשים שרשמתי לך..
תנסה לשחק עם זה..
צריך ללחוץ באותה שנייה של שתי המקשים האלה, להחזיק אותם לחוצים ואז לחבר..@שניאור-שמח ,תודהה הצליח!!!
-
S shlomog סימן נושא זה כנפתר
-
@שניאור-שמח ,תודהה הצליח!!!
@shlomog מצוין
עכשיו הצלחת לצרוב גרסה?
אם כן, תסמן את הנושא כנפתר -
@shlomog מצוין
עכשיו הצלחת לצרוב גרסה?
אם כן, תסמן את הנושא כנפתר@שניאור-שמח כן הצלחתי אלופים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות