עזרה | MT manager איך מגיעים לקבצים פנימיים?
-
יש לי מכשיר קינג קונג מיני 4
ואפליקציית כולל
משום מה דרך mt במכשיר הקודם qin ultra הייתי יכול להוציא את הסרטונים שהייתי מוריד באפליקצית כולל
ועכשיו הוא לא נותן גישה לקבצים הפנימיים
איך פותרים את זה?,תודה לעונים! -
@אלוף-תימן איך אני יודע אם המכשיר שלי עבר רוט?
-
@אלוף-תימן איך אני יודע אם המכשיר שלי עבר רוט?
-
@רפאל-ח אם קנית באלי אקספרס בדרך כלל זה בלי רוט
אתה יכול להוריד אפליקציה של בדיקת רוט
בכל מקרה אם היה לך רוט כבר היה מבקש הרשאה ברגע שנכנסת ל mt -
@רפאל-ח מה זה אפליקציית כולל?
זה תלוי איפה היא שומרת את הקבצים...
מה הנתיב שממנו היית מעתיק? -
@נוחעם-FM אפליקציית שיעורי תורה
הייתי נכנס לMT ומשם מעתיק לההורדות של הטלפון ומשם הלאה ל-OTG -
@נוחעם-FM אפליקציית שיעורי תורה
הייתי נכנס לMT ומשם מעתיק לההורדות של הטלפון ומשם הלאה ל-OTG@רפאל-ח גם אם אין רוט אפשר לאשר גישה לכל הקבצים ולגשת לדאטה ולהעתיק משם. למחוק או לשנות א"א בלי רוט
-
@רפאל-ח גם אם אין רוט אפשר לאשר גישה לכל הקבצים ולגשת לדאטה ולהעתיק משם. למחוק או לשנות א"א בלי רוט
@מחנה-ידידים איך עושים זאת?
-
@מחנה-ידידים איך עושים זאת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות