עזרה באפליקציית smart app lock
-
שלום חברים יקרים !!
בהמלצת חברי הקבוצה המומחים הורדתי את האפליקציה הנ''ל (מהחנות) כדי לחסום את הפלאפון משימוש בווי פי ומתקין החבילות.
משום מה האפליקציה נשארת באנגלית למרות שבהגדרות הפכתי אותה לעברית.
????משום יודע אם יש פתרון לכך ?? או שאשתמש בגרסה הישנה שהעלו כאן בפורום (יש בכלל הבדל משמעותי ??) ??
ועוד רציתי לשאול את ה'בעלי נסיון' אין עובד השליטה מרחוק, הכנסתי מילה לנעילה ומילה לפתיחה אך משום מה כשאני שולח את המילה זה לא משפיע מאום על האפליקציה.
ועוד נקודה מה תועלת יש בזה אם אפשר לשלוח כל פעם את המילה ולפתוח ????
כמו כן, איך אפשר לנעול את הנקודה חמה ?!
תודה רבה רבה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות