בקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה
-
@הישבשר-המלומד כן גם אני רואיתי עכשיו שזה חסום, מוזר - זה היה פתוח אתמול.
אאל"ט זה אוחז שם באזור450הורדות + -@המלאך כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
@הישבשר-המלומד 554
-
@המלאך תגיד רק שאלה אחרונה האם יש זמן לבנות את האפלייקציה (אני כרגע במבחנים לישבות אני יגמור אני בע"ה ישר על זה בל"נ השאלה אם זה יהיה רלוונטי בכלל)
@הישבשר-המלומד לא יודע כמה זמן זה המבחנים.
אתה שואל על אורך פרוייקט? או על צורך פרוייקט? -
@הישבשר-המלומד לא יודע כמה זמן זה המבחנים.
אתה שואל על אורך פרוייקט? או על צורך פרוייקט? -
@המלאך נגיד עוד חודש או חודשים זה יהיה רלוונטי עדין (מאמין שהפיתוח יקח באיזור השבוע פלוס ) לא?
@הישבשר-המלומד מבחינת צורך ורלוונטיות אני לא יודע.
צריך לשאול את ההוא שהציע:@צבי-דורש-ציון . -
@הישבשר-המלומד מבחינת צורך ורלוונטיות אני לא יודע.
צריך לשאול את ההוא שהציע:@צבי-דורש-ציון . -
@המלאך ומבחינת זמן הפיתוח ראלי
@הישבשר-המלומד לא עברתי על הלוגיקה. בגדול זה לא נשמע כל כך מסובך.
עניין שלי כמה ימים מקסימום. -
@הישבשר-המלומד לא עברתי על הלוגיקה. בגדול זה לא נשמע כל כך מסובך.
עניין שלי כמה ימים מקסימום. -
@המלאך כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
אם זה הועלה לגיטהאב לכאורה כן. לגבי רישיון תיכנס לגיטהאב ותיראה מה הוא כולל.
אין שם שום הודעת רישיון
צריך לעדכן את @הכי-גרסינןזה מה שיש שם
https://github.com/ACHI-GARCINAN/ACHI-GARCINAN?tab=License-1-ov-file#@יאיר-דניאל כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
אין שם שום הודעת רישיון
צריך לעדכן את @הכי-גרסינןתודה!
נשמט ממני, אטפל בזה.@הישבשר-המלומד כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
ואני מחוייב לעשות את העיצוב שלהם והאם זה בקוד פתוח
תעשה ככל העולה על רוחך - אבל אם כן אל תקשר את זה אלי...
(כבר אמר מרן הגרי"ז = אתה יכול להגיד דברים שלי בשמך, אבל אל תגיד דברים שלך בשמי!)@המלאך כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
אם כבר מדברים @הכי-גרסינן אמרת שהשתמשת בPYTQ6
כן = השתמשתי בPyQt6
@המלאך כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
ובאיזה שכבת עיצוב?
וואס???
-
@יאיר-דניאל כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
אין שם שום הודעת רישיון
צריך לעדכן את @הכי-גרסינןתודה!
נשמט ממני, אטפל בזה.@הישבשר-המלומד כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
ואני מחוייב לעשות את העיצוב שלהם והאם זה בקוד פתוח
תעשה ככל העולה על רוחך - אבל אם כן אל תקשר את זה אלי...
(כבר אמר מרן הגרי"ז = אתה יכול להגיד דברים שלי בשמך, אבל אל תגיד דברים שלך בשמי!)@המלאך כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
אם כבר מדברים @הכי-גרסינן אמרת שהשתמשת בPYTQ6
כן = השתמשתי בPyQt6
@המלאך כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
ובאיזה שכבת עיצוב?
וואס???
@הכי-גרסינן כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
וואס???
שכבת עיצוב מעל הספרייה.
או שלא השתמשת אלא רנדומלי? איך עשית את העיצוב הזה? -
@הכי-גרסינן כתב בבקשה | אם מישהו מוכן לעשות את פרוייקט הכי גרסינן גם כאפליקציה:
וואס???
שכבת עיצוב מעל הספרייה.
או שלא השתמשת אלא רנדומלי? איך עשית את העיצוב הזה?@המלאך אני פשוט השתמשתי עם קלוד ועם קצת עזרה והכוונה.,
אם אתה רוצה להחכים יותר - כלך לך אצל הגיטאב והורד לך את הקודים כפי רצונך -
@המלאך כמו שאמרתי בערך שבוע (זה יותר ענין של פיצרים שאני לוחץ פה עובר לפה וכו')
@הישבשר-המלומד לא הייתי בימים האחרונים
יישר כח על הרצון, לגבי הרלוונטיות בעתיד, פשוט כשתתפנה לזה אם עד אז אף אחד לא ייקח על עצמו את זה - כמובן שזה יהיה עוד רלוונטי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
