שיתוף | Q8 קיוליקס
-
-
הגירסה החדשה - הוסרה
האם זה זמני? כססו אצבעות !האם הוצאת ההקלטות מהטלפון דרך כרטיס הקדימה את זמנה?
@שלמה-מרלר שהיו מחזירים לפחות ל4.4
(לא שמצאתי הבדל, אבל למה לא להתקדם?...) -
מה הכוונה חיזוי טקסט?
כשעושים גיבוי בהגדרות יש אפשרות לבחור לגבות חיזוי טקסט.
מישהו יודע? -
מה הכוונה חיזוי טקסט?
כשעושים גיבוי בהגדרות יש אפשרות לבחור לגבות חיזוי טקסט.
מישהו יודע? -
עידכנתי את הגירסא החדשה מבלי לבצע גיבוי לפני זה (בטעות, מרוב התלהבות לגירסא החדשה...), האם הגיבוי האוטומטי של אנשי קשר יכול לעזור לי עכשו, ואיך?
-
עידכנתי את הגירסא החדשה מבלי לבצע גיבוי לפני זה (בטעות, מרוב התלהבות לגירסא החדשה...), האם הגיבוי האוטומטי של אנשי קשר יכול לעזור לי עכשו, ואיך?
@מענדיל-טרייסטער אם היה לך גיבוי אוטומטי אתה יכול לשחז אותו דרך ייבוא מהכרטיס
-
@מענדיל-טרייסטער אם היה לך גיבוי אוטומטי אתה יכול לשחז אותו דרך ייבוא מהכרטיס
@Tיו_ מאיזה תיקייה בכרטיס?
-
עידכנתי את הגירסא החדשה מבלי לבצע גיבוי לפני זה (בטעות, מרוב התלהבות לגירסא החדשה...), האם הגיבוי האוטומטי של אנשי קשר יכול לעזור לי עכשו, ואיך?
@מענדיל-טרייסטער
איזה גרסה היה לך לפני העדכון הזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות