בקשה | ספוטיפיי ללא תמונות
-
@עם-הנצח
אם אתה רוצה..יש אצלנו
https://ikosher.me/ -
שלום לכולם היה לי עד לפני כשנה וחצי ספוטיפיי ללא תמונות וללא פרסומות עד שספוטיפיי חסמו את האפליקציה הזאת מישהו יודע על ספוטיפיי ללא תמונות ופרסומות או משהו דומה שעובד עכשיו אם כן אשמח לקישור להורדה או הדרכה איך להגיע לזה
תודה רבה -
@אוריאל-ב. נכנסתי מחשבון אחר ואחרי כמה שעות זה עוד פעם נחסם
-
-
@מישהו12
עשיתי אצלו את הסינון לתמונות בספוטיפיי אבל עדיין כשלוחצים על שיתוף זה מציג את התמונה יש איך לפתור את זה?
הוא אמר לי שאין לו איך לפתור את זה -
קח את זה זה על אותו עיקרון
-
@מישהו12
עשיתי אצלו את הסינון לתמונות בספוטיפיי אבל עדיין כשלוחצים על שיתוף זה מציג את התמונה יש איך לפתור את זה?
הוא אמר לי שאין לו איך לפתור את זה -
מישהו מכיר את הסינון הזה https://ikosher.me/ באיזה רמה הוא?
עכשיו יש לי את נטסמארט של סייפטק מוגדר לרמה של סייפטק האם הוא ברמה הזאת? -
מישהו מכיר את הסינון הזה https://ikosher.me/ באיזה רמה הוא?
עכשיו יש לי את נטסמארט של סייפטק מוגדר לרמה של סייפטק האם הוא ברמה הזאת?@עם-הנצח כתב בבקשה | ספוטיפיי ללא תמונות:
מישהו מכיר את הסינון הזה https://ikosher.me/ באיזה רמה הוא?
עכשיו יש לי את נטסמארט של סייפטק מוגדר לרמה של סייפטק האם הוא ברמה הזאת?זה סינון מצוין, של @itapi היקר
כרגע הוא בחינם למשך חצי שנה..
יש לך שם כמה מסלולים, יש שירות לקוחות טוב…
ורק משפרים אותו ומשפרים… -
@עם-הנצח
אם אתה רוצה..יש אצלנו
https://ikosher.me/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות