באג | הפלאפון שלי נתקע לי על מסך ההפעלה
-
@יוסי-ק.-0 לא הספקתי לראות את התמונה..
-
@יוסי-ק.-0 תנסה גירסא אחרת של sp
בהצלחה לילה טוב. -
@נוחעם-FM היי, דווקא הצלחתי הסתדר עם התוכנה הזו, אבל לאחר הצריבה הפלאפון שלי נדלק עם מסך מקווקו ורק על מסך הלוגו, האם יכול להיות ששמתי גירסא לא מותאמת? ואם כן איך אוכל לדעת מה כן גירסא מתאימה עבורי, ומה ניתן לעשות במצב הזה?
-
@יוסי-ק.-0 תבדוק איזה צבע יש בחור טעינה.
כחול או כתום/אדום -
@נוחעם-FM אדום. הצלחתי עם המדריך הזה:
https://mitmachim.top/topic/92781/להורדה-רום-מלא-qin-f21-pro-עם-פורט-טעינה-אדום.
אבל אני לא מצליח לפתוח בוטלדאור, יש סיכוי שזה קשור לזה?@יוסי-ק.-0 מה הכוונה לא מצליח? איך ניסית ואיפה נתקעת?
-
@יוסי-ק.-0 מה הכוונה לא מצליח? איך ניסית ואיפה נתקעת?
@שניאור-שמח במדריך הזה:
https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט
התוכנה לא קולטת את הטלפון. או שהיא קולטת ונתקעת על המסך הזה:

-
@שניאור-שמח במדריך הזה:
https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט
התוכנה לא קולטת את הטלפון. או שהיא קולטת ונתקעת על המסך הזה:

-
@יוסי-ק.-0 צריך לנתק ולחבר שוב ושוב עד שהיא מצליחה.
-
@יוסי-ק.-0 לא.
ניתקת וחיברת שוב ושוב? -
@נוחעם-FM כן. עשיתי הכל. הפעלתי את מה שצריך ה=בהגדרות. וצאתי חיברתי לחצתי על הלחצנים הכל!!
-
@יוסי-ק.-0 צריך לנתק ולחבר שוב ושוב כל הזמן..
אולי תנסה לסגור את התוכנה ולעשות מהתחלה.
זה תוכנה בעייתית וצריך כל הזמן לשחק עם החיבור והניתוק של הפלאפון למחשב. -
@נוחעם-FM לשחק עם החיבור ובמקבלי ללחוץ על הלחצנים? או ללחוץ בהתחלה ואז לשחק? כלומר, זה צריך להיות לחוץ כל הזמן?
-
@יוסי-ק.-0 כל הזמן
-
@נוחעם-FM העניין, שכשאני לוחץ יותר מידי זמן על הינשוף והחזור, עולה לי בפלאפון מסך בסינית שמחליף מלא דברים ועושה ציפצופים..
-
@יוסי-ק.-0 לא מכיר. לא יודע מה להגיד.
אולי @10110000 ידע האם זה מסובך לפתוח בוטלאודר בפורט האדוםאולי תנסה עם מטקלינט מקורי
-
@יוסי-ק.-0 לא מכיר. לא יודע מה להגיד.
אולי @10110000 ידע האם זה מסובך לפתוח בוטלאודר בפורט האדוםאולי תנסה עם מטקלינט מקורי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות