שיתוף | Q8 קיוליקס
-
איך מתעדכנים מתי עולה גרסה חדשה?
-
איך מתעדכנים מתי עולה גרסה חדשה?
-
עדכנתי גירסה, שינוי נוסף שלא כתוב הוא שבכל הטלפונים יש סימן למעלה כלא מוכנס סים (או בסים שני) ועכשיו אין
(דבר שטיפה הציק לי אחרי שיש גם סימן של שיחה ובלוטוס ותא קולי וכו' והיה מראה עמוס) -
עוד שינויים שלא כתובים
- גיבוי אוטומטי לאנשי קשר
- הזזת הסמן בכתיבה מהירה (sHe)
- שירותי סים עבר לאבטחה
- ירד בחירת שפה בהתרעות חירום
- בגיבוי נוסף רשימות השמעה
-
מה עושים בהקלטה כאשר יש שיחה נכנסת ?
ניסיתי היום וזה עוצר לי את ההקלטה , למרות שאני לא רוצה לעצור את ההקלטה ולא לענות לשיחה
האם יש אופציה אחרת?@פורים-רב
תקליט כשאתה במצב 'טיסה'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
