דרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -
-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@klopkk תודה.
@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזהמה אני אמור לעשות שם? התקנה או איבחון?
אני מקווה שזה יעזור לך בחר-מה-לעשות-בעת-סגירת-המכסה-אופציונאלי.bat
תבחר בצד ימין 'בחר מה קורה בעת סגירת המכסה' ושם וכו' בהצלחה
קרדיט ל @ביוס -
@מוטי-ברנד איך נדע?
-
@מוטי-ברנד איך נדע?
-
@מוטי-ברנד המכסה לא. המקש פונקציות עבד.
-
@מוטי-ברנד המכסה לא. המקש פונקציות עבד.
-
@מוטי-ברנד המכסה לא. המקש פונקציות עבד.
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@מוטי-ברנד המכסה לא. המקש פונקציות עבד.
תנסה את זה

תלחץ על סריקת חומרה [יכול להיות שזה לוקח זמן אבל אולי זה הפיתרון
בהצלחה -
@מוטי-ברנד אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה תנסה לפי מה שכתוב פה https://mitmachim.top/topic/5949/מומלץ-ביותר-עדכון-דרייברים-מקצועי-ובחינם?_=1593636873119
אתה ניסית לעדכן כך??
-
@מוטי-ברנד אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה תנסה לפי מה שכתוב פה https://mitmachim.top/topic/5949/מומלץ-ביותר-עדכון-דרייברים-מקצועי-ובחינם?_=1593636873119
אתה ניסית לעדכן כך??
-
@MERS באפרשות שהביא @מוטי-ברנד ??
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS באפרשות שהביא @מוטי-ברנד ??
לא, חשבתי שדיבת על מה שאני ציינתי לעיל ואז ראיתי את הטעות ומחקתי
כדי שתנסה שם זה האתר הרשמי של לנובו -
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS באפרשות שהביא @מוטי-ברנד ??
לא, חשבתי שדיבת על מה שאני ציינתי לעיל ואז ראיתי את הטעות ומחקתי
כדי שתנסה שם זה האתר הרשמי של לנובו -
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אוקי. מנסה.

בהצלחה- תעדכן אם זה עזר
@MERS עכשיו אני פותח את המחשב ומקש ה-f פועל כרגיל!!!
לא הפעלתי מחדש. ולא עדכנתי שוב דרייברים
לא יודע למה.
תודה ל@MERS @מוטי-ברנד @ולכל העוזרים.
נ.ב. סגירת המכסה עדיין תקול.
ננסה את הפיתרון של מוטי ברנד.@מוטי-ברנד אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה אז במכסה כנראה שיש בעיה בחיישן או בחוט שמחבר אותו למחשב .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

