בקשת מידע | חסימת כמו MDM כמו A bloq לאייפון
-
אני צריך את זה בשביל לחסום ההגדרות dns
-
אני צריך את זה בשביל לחסום ההגדרות dns
@RearmostPant23 בשביל זה יש לך את triple u mdm תעשה חיפוש בפורום.
יכול להיות שגם האפליקציות חסימה האחרות גם חוסמים dns, אין לי מושג.
-
אני צריך את זה בשביל לחסום ההגדרות dns
@RearmostPant23 למיטב ידיעתי לא קיימות חסימות mdm לאייפון בפורום.
-
@RearmostPant23 למיטב ידיעתי לא קיימות חסימות mdm לאייפון בפורום.
@cfopuser לאו דווקא mdm העיקר שחוסם את ההגדרות dns
mdm זה רק דוגמא, מצטער על החוסר ביאור שלי -
@cfopuser לאו דווקא mdm העיקר שחוסם את ההגדרות dns
mdm זה רק דוגמא, מצטער על החוסר ביאור שלי@RearmostPant23 לא מכיר mdm לאייפון בכללי,
בכול אופן מגוגל נראה שאפשר עם סקרין טיים לנעול את ההגדרות של dns.
בהצלחה. -
מצטער, טעות שלי, לא קראתי את הכותרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות