דרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -
-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS

זה מה שהוא נותן לי.תלחץ ע"ז- זה מעדכן את המערכת [תבחר אם אתה רוצה ווינדוס 2004 העיקר בשבילך זה לעדכן את הלנובו]
בהצלחה! -
המחשב, אינו מגיב לסגירת המכסה.
[לא עזר בהגדרות] לכאורה הוא תלוי בדרייברים.
הורדתי את הכלי lenovo vantage.
איך אני מתקדם?? -
-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS יש סיכונים??? צריך גיבוי קודם?
אני לא ממש זוכר מה זה [אני שניה ינסה ואני אגיד לך]
לדעתי אם אתה לא מאשר עדכון ווינדוס הכל בסדר לגמרי כי זה גם לא ישנה הגדרות אבל אני לא יכול לקחת אחריות על דבר שאני לא מכיר
בהצלחה -
@מוטי-ברנד

אם הבנתי נכון?? -
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS יש סיכונים??? צריך גיבוי קודם?
אני חושב שהכל בסדר [אצלי כך היה]
רק על תלחץ על הכפתור למטה של ווינדוס אלא רק על הכפתור שסימנתי וזהו
בהצלחה -
המחשב, אינו מגיב לסגירת המכסה.
[לא עזר בהגדרות] לכאורה הוא תלוי בדרייברים.
הורדתי את הכלי lenovo vantage.
איך אני מתקדם?? -
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
המחשב, אינו מגיב לסגירת המכסה.
[לא עזר בהגדרות] לכאורה הוא תלוי בדרייברים.
הורדתי את הכלי lenovo vantage.
איך אני מתקדם??הסתדר כבר או שעוד לא?
-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS הבעיה שלי התחילה כשעדכנתי מערכת.
לא הבנתי- כשעדכנת זה סידר את הבעיה ההיא או שאז זה התחיל- דהיינו שהיא עדיין קיימת-יכול להיות שיש לי משהו שיעזור לך
בהצלחה -
@klopkk תודה.
@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x220/downloads/driver-listמה אני אמור לעשות שם? התקנה או איבחון?
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@klopkk תודה.
@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזהמה אני אמור לעשות שם? התקנה או איבחון?
אני מקווה שזה יעזור לך בחר-מה-לעשות-בעת-סגירת-המכסה-אופציונאלי.bat
תבחר בצד ימין 'בחר מה קורה בעת סגירת המכסה' ושם וכו' בהצלחה
קרדיט ל @ביוס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
