עזרה | עשן מחור טעינה של פלאפון 5X5
-
הכנסתי עכשיו את הפלאפון שלי [5X5] למטען באוטובוס והוא הוציא לי עשן דרך החור טעינה ויש לו ריח שרוף כמובן שמייד הוצאתי ממה זה יכול להיות?
הבטריה חדשה יכול להיות קשור?
תודה רבה
-
@YAHBDK טעינה של אוטובוס תמיד גרועה וזה גם טעינה חזקה מאד יכול להיות בגלל החוזק זה שרף בתוך הפלאפון
-
@YAHBDK טעינה של אוטובוס תמיד גרועה וזה גם טעינה חזקה מאד יכול להיות בגלל החוזק זה שרף בתוך הפלאפון
-
@massias כתב בעזרה | עשן מחור טעינה של פלאפון 5X5:
@YAHBDK טעינה של אוטובוס תמיד גרועה וזה גם טעינה חזקה מאד יכול להיות בגלל החוזק זה שרף בתוך הפלאפון
מאיפה המקור?
-
@YAHBDK אין לה אחריות מבחינה משפטית אבל זה לא אומר שיש בעיה, זה כמו כל רכב רגיל שיש לו USB.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות