דרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -
-
@klopkk ניסיתי כבר הכל בהגדרות. (צריכת חשמל, סגירת מכסה) מה גם שבהתקנה נקיה הברירת מחדל שהמכסה מעביר למצב שינה.
-
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x220/downloads/driver-list@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x220/downloads/driver-listהכלי lenovo vantage לא מספיק???
-
@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x220/downloads/driver-listהכלי lenovo vantage לא מספיק???
-
@פלורידה אני לא מכיר אותו אני מנסה לעזור בדרכים שאני מכיר לעדכן דרייברים (אם זה בכלל הבעיה...)
@klopkk תודה.
@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x220/downloads/driver-listמה אני אמור לעשות שם? התקנה או איבחון?
-
@klopkk תודה.
@klopkk אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה זה קישור לאתר של לנובו עם כל הדרייברים שיש למחשב הזה
https://pcsupport.lenovo.com/us/en/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-x-series-laptops/thinkpad-x220/downloads/driver-listמה אני אמור לעשות שם? התקנה או איבחון?
-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
עדכנתי.
ומאז מקש הפונקציות אינו פועל כראוי.
יש אפשרות לשחזר???תלחץ על הכפתור המסומן בתמונה [אחרי שאתה פותח את הלשונית בלחיצה על המצב בטריה של לנובו שבתחתית שולחן העבודה [המלבן הירוק שבתחתי התמונה שכתוב עליו 99%]
בהצלחה

-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
עדכנתי.
ומאז מקש הפונקציות אינו פועל כראוי.
יש אפשרות לשחזר???תלחץ על הכפתור המסומן בתמונה [אחרי שאתה פותח את הלשונית בלחיצה על המצב בטריה של לנובו שבתחתית שולחן העבודה [המלבן הירוק שבתחתי התמונה שכתוב עליו 99%]
בהצלחה

-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אין לי את זה

תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחה -
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
תראה את זה>>
אני לא חושב שזה הבעיה- אבל אני מאמין שאם זה נקודה של עדכון אמרו להיות לך איזה כפתור שם אני אנסה לחפש תנסה גם ותעדכן אם מצאת בהצלחה

-
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
תנסה כאן

-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
תראה את זה>>
אני לא חושב שזה הבעיה- אבל אני מאמין שאם זה נקודה של עדכון אמרו להיות לך איזה כפתור שם אני אנסה לחפש תנסה גם ותעדכן אם מצאת בהצלחה

-
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
תנסה כאן

@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@פלורידה אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
@MERS אמר בדרוש דרייבר לכיבוי המחשב בעת סגירת המכסה -לנובו x220 -:
תנסה לעדכן את זה באפשהו אצלי זה עלה בימים האחרונים- אח"כ זה עשה לי בעיות עם כל ה-Fים ואז גיליתי שזה מסדר הכל
בהצלחהמה זה אפשהו.
תנסה כאן

@פלורידה עזר לך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

