להורדה | מאגר אפליקציות - מותאמות לסינון מתעדכנות אוטומטית
-
אגב, אתמול נסעתי עם הוייז בטאבלט הזה, ולא היה לי מפות בכלל. הרכב היה נקודה בחלל... בסוף ויתרתי על הכתובת וחזרתי הביתה.
הגירסה אצלי היא 4.107.1.0
יכול להיות שיש לי בעיה במכשיר או בעדכונים?
אמנם אמרו לי אתמול שהיו לכולם בעיות, אבל זה 'עתיים חלים עתים שוטה'... אצלי הוא היה שוטה בקביעות מפעימה...דבר נוסף - תמיד הוא מתקשה במציאת לויין ולפעמים רק באמצע הנסיעה הוא מוצא...
-
אגב, אתמול נסעתי עם הוייז בטאבלט הזה, ולא היה לי מפות בכלל. הרכב היה נקודה בחלל... בסוף ויתרתי על הכתובת וחזרתי הביתה.
הגירסה אצלי היא 4.107.1.0
יכול להיות שיש לי בעיה במכשיר או בעדכונים?
אמנם אמרו לי אתמול שהיו לכולם בעיות, אבל זה 'עתיים חלים עתים שוטה'... אצלי הוא היה שוטה בקביעות מפעימה...דבר נוסף - תמיד הוא מתקשה במציאת לויין ולפעמים רק באמצע הנסיעה הוא מוצא...
-
אגב, אתמול נסעתי עם הוייז בטאבלט הזה, ולא היה לי מפות בכלל. הרכב היה נקודה בחלל... בסוף ויתרתי על הכתובת וחזרתי הביתה.
הגירסה אצלי היא 4.107.1.0
יכול להיות שיש לי בעיה במכשיר או בעדכונים?
אמנם אמרו לי אתמול שהיו לכולם בעיות, אבל זה 'עתיים חלים עתים שוטה'... אצלי הוא היה שוטה בקביעות מפעימה...דבר נוסף - תמיד הוא מתקשה במציאת לויין ולפעמים רק באמצע הנסיעה הוא מוצא...
@דוכי מההפסקת אש יש שיבושי GPS..
כל המדינה משתגעת.. לא רק אתה, אל תדאג -
לכן ציינתי שיש אמנם שיבושים, אבל לכולם לא היה מפות בכלל במשך כמה שעות??
כמה ששאלתי אמרו לי שהיו מפות רק שהרכב לא היה מסונכרן, או שזה 'הלך וחזר' כל הזמן.
אבל אצלי לא היו מפות כלל, גם לא בגוגל מאפס. כך היה אצל כולם??@דוכי כן קורה והרבה
-
@מישהו12 בעיקרון @lilo159 עשה את העריכה לווצאפ ככה שאם כבר תפנה אליו,
אני כן יכול לומר לך שלא כיון שהווצאפ הקיים מתבסס על פרויקט קיים של פאצ' של @Schwartzblat,
אז אם רוצים את ביזנס צריך להתאים את הפאצ' לביזנס (מה שלא נתמך כיום),
שזה יהיה יותר מסובך נראה אם @lilo159 ירצה. -
עקב משהו שהגיע לידיעתי הרישיון שונה ל
Creative Commons BY-NC-SA 4.0
כך שמעתה הפרויקט חופשי לכול שימוש פרטי כול עוד עוקבים אחרי הרישיון.וכן בחלק משאר הפרויקטים שלי.
מי שרוצה עדיין להשתמש יכול לפנות בפרטי ואני כנראה יסכים, אבל תלוי מי. -
@נחום-גמזו אין אפשרות דרך מכשיר ראשי, אלה רק מכשיר מקושר..
-
@נחום-גמזו אין אפשרות דרך מכשיר ראשי, אלה רק מכשיר מקושר..
@שניאור-שמח אז תכלס זה שימושי רק למי שיש מכשיר נוסף?
-
@שניאור-שמח אז תכלס זה שימושי רק למי שיש מכשיר נוסף?
@נחום-גמזו נכון, אפשר גם אמלוטור
-
@נחום-גמזו נכון, אפשר גם אמלוטור
@שניאור-שמח אם אני לא טועה המכשיר הראשי אמור לסרוק את המכשיר המקושר איך זה יכול לעבוד באמולטור? חוץ מזה שבמולטור יהיה לי וואטסאפ לא מסונן אז תכלס לא הרווחתי הרבה....
בכל אופן תודה רבה לך על המענה והעזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


.
.