באג | הפלאפון שלי נתקע לי על מסך ההפעלה
-
@שניאור-שמח איך אני יודע מה מתאים לי? יש כל מיני אתה לא יכול לכוון אותי למשהו ספציפי או להעלות כאן משהו?
@יוסי-ק.-0 ניסית לחפש?
-
@יוסי-ק.-0 ניסית לחפש?
@שניאור-שמח ברור. הגעתי לכל מיני גירסאות, יש לציין שכל מה שאיתי בכלל לא היה קיים הקובץ, וגם אם היה קיים לא בטוח מה רלוונטי לי.. אני רוצה משהו פשוט ורגיל
-
@נוחעם-fm רוצה לעזור לו עם גרסה?
אין לי זמן פשוט.. -
@שניאור-שמח ברור. הגעתי לכל מיני גירסאות, יש לציין שכל מה שאיתי בכלל לא היה קיים הקובץ, וגם אם היה קיים לא בטוח מה רלוונטי לי.. אני רוצה משהו פשוט ורגיל
-
@יוסי-ק.-0 גירסא כשרה?
-
@יוסי-ק.-0 הכי מומלץ זה הגירסא של@מישהו12 ו @שניאור-שמח
היא תומכת שיחות דור 4 אבל עולה 10 דולר
https://ko-fi.com/s/110f9facd6
גירסת סטוק בוטלאודר נעול.באתר הזה
https://mahaneh-iedidim.github.io/site/downloads.htmlיש עוד גירסאות להורדה. קרדיט @מחנה-ידידים
-
@יוסי-ק.-0 הכי מומלץ זה הגירסא של@מישהו12 ו @שניאור-שמח
היא תומכת שיחות דור 4 אבל עולה 10 דולר
https://ko-fi.com/s/110f9facd6
גירסת סטוק בוטלאודר נעול.באתר הזה
https://mahaneh-iedidim.github.io/site/downloads.htmlיש עוד גירסאות להורדה. קרדיט @מחנה-ידידים
-
@יוסי-ק.-0 לא יצא לי להתקין אותה.
לכאורה היא טובה.
תצטרך להתקין את האפליקציה לתיקון הוולטה בשביל שיחות דור 4. -
@נוחעם-FM אוקי. תודה רבה על העזרה.
עכשיו איך אני בעצם צורב? יש מדריך טוב פשוט לזה שגם ללא ידע מקדים אני יבין? -
@יוסי-ק.-0 תסתכל בפוסט האחרון בשירשור של הגירסא הזאת.
-
@יוסי-ק.-0 Dowland only
-
@נוחעם-FM את התיקייה של הקובץ של הקושחה אני אמור לבחור פשוט איך שהיא? מבלי להוציא את הקבצים ממנה?
-
@יוסי-ק.-0 לחלץ את הזיפ כמובן.
ולבחור בsp את הסקאטר שבתיקייה של הקושחה. -
@יוסי-ק.-0 בשמחה.
מה הכוונה במה?
תחלץ את הזיפ שהורדת מהאתר.
ותבחר את הקובץ scatter כמו במדריך. -
@נוחעם-FM נתקלתי בבעיה, כשאני בא לבחור את הקובץ הזה מתוך התיקייה התוכנה הזו נתקעת לי עד שהיא נסגרת. למה זה קורה? ומה ניתן לעשות?
-
@יוסי-ק.-0 לא הספקתי לראות את התמונה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

