בקשה | עזרה בהתקנת גירסא לשיומי חצי טאצ
-
@im0504123 כתב בבקשה | עזרה בהתקנת גירסא לשיומי חצי טאצ:
תגיד איך אפשר לדעת אם בוטלאדור פתוח
גרסה כשרה אמרת?
אז פתוח@שניאור-שמח זה גירסא ישנה מאוד השאלה היא אם זה פתוח אני יכול להתקין ישר?
-
@שניאור-שמח זה גירסא ישנה מאוד השאלה היא אם זה פתוח אני יכול להתקין ישר?
-
@שניאור-שמח זה גירסא ישנה מאוד השאלה היא אם זה פתוח אני יכול להתקין ישר?
@im0504123 אם זה גרסה כשרה אז בטוח זה עם בוטלאודר פתוח, ואז אתה יכול לצרוב ישר
-
@שניאור-שמח זה גירסא ישנה מאוד השאלה היא אם זה פתוח אני יכול להתקין ישר?
-
@im0504123 איזה גרסה? הכשרה?
-
@im0504123 איזה גרסה? הכשרה?
@שניאור-שמח כן הכשרה שפתוחה להתקנת שמבוסס על הרוט הרוסי
-
@שניאור-שמח כן הכשרה שפתוחה להתקנת שמבוסס על הרוט הרוסי
@im0504123 יעבוד
רק תצטרך לאפס את המכשיר -
@im0504123 יעבוד
רק תצטרך לאפס את המכשיר@שניאור-שמח

זה הגירסא -
@שניאור-שמח

זה הגירסא -
@שניאור-שמח

זה הגירסא@im0504123 כן, היא תתאים..
רק שכרגע אין קישור של הגרסה, כי הוא מעלה חדשה..
@אני-אני-אני מתי אתה מעלה את החדשה?
ולמה מחקת את הישנה? -
@im0504123 כתב בבקשה | עזרה בהתקנת גירסא לשיומי חצי טאצ:
ואיך עושים איפוס
או דרך הריקוברי או דרך צריבת יוזר דאטה
מאמין שתסתדר -
@im0504123 כן, היא תתאים..
רק שכרגע אין קישור של הגרסה, כי הוא מעלה חדשה..
@אני-אני-אני מתי אתה מעלה את החדשה?
ולמה מחקת את הישנה?@שניאור-שמח
חשבתי שאני יעלה את הגירסה מהר בסוף זה מתעכב אני אשתדל להזדרז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות