להורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים
-
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
@cfopuser זה היה מאד תועלתי!
בקרב משתמשי נטפרי מצוי LD פלייר שהוכשר לכך, והוא גירסא 9.@צדיק-וטוב-לו-0 עברתי על זה,
והשגתי הרבה מהפונקציונליות לעבוד גם באנדרואיד 9,
אממה זה הרבה עבודה לכול גרסה ומשתנה כול הזמן ככה שאני לא יכול לתחזק דבר כזה אז חבל על הזמן.אני ינסה לחשוב על דרך להפוך את זה לאוטומטי אם כי לא חושב שזה יהיה אפשרי בקלות.
@cfopuser מעריך מאד את המאמץ.
תוכל לשתף את לכה"פ את הגירסא הנוכחית? -
@cfopuser מעריך מאד את המאמץ.
תוכל לשתף את לכה"פ את הגירסא הנוכחית?@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
@cfopuser מעריך מאד את המאמץ.
תוכל לשתף את לכה"פ את הגירסא הנוכחית?תתקין NOX בטא, הוא אנדרואיד 13 כמדומני, או אולי 11, וביט עובד שם מצויין.
-
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
@cfopuser מעריך מאד את המאמץ.
תוכל לשתף את לכה"פ את הגירסא הנוכחית?תתקין NOX בטא, הוא אנדרואיד 13 כמדומני, או אולי 11, וביט עובד שם מצויין.
@ע-ה-דכו-ע אין לי מושג איך 'מכשירים' אותו עבור נטפרי.
-
@ע-ה-דכו-ע אין לי מושג איך 'מכשירים' אותו עבור נטפרי.
@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
@ע-ה-דכו-ע אין לי מושג איך 'מכשירים' אותו עבור נטפרי.
https://mitmachim.top/post/802925
זה המדריך להתקנה והתקנת תעודות אבטחה.רק שים לב להוריד את nox מהקישור הזה ולא ממה שהובא שם במדריך, כדי שזה יהיה אנדרואיד 12.
-
@דוד-חזן כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
mt manager
איך אני עושה את זה?
אני לא מבין בזה
תוכל לעזור לי?@ארי תתקין את האפליקציה שהוא רשם, תנווט לאפליקציה ביט, תלחץ עליה לחיצה ארוכה והאופציה הראשונה זה חתימה, תחתום כפי שהוא אמר לך..
-
@ציפס כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
יש עדכון לאפליקציה?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
-
@ציפס כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
יש עדכון לאפליקציה?
@שניאור-שמח כתב בלהורדה | ביט - אפשר להתקין ממקורות לא ידועים:
@דוד-חזן האם האפילקיציה עדכנית? ניסיתי להוריד מהדרייב כתב לי שגיאת HTTP לא יודע מה זה אומר
אני צריך לשיאומי F21 PRO -
-
@שניאור-שמח אמור להיות לי שם קובץ התקנה של apk? לא מצאתי
-
@שניאור-שמח אמור להיות לי שם קובץ התקנה של apk? לא מצאתי
@refaelz תיכנס לאתר, קישור ישיר
-
@שניאור-שמח ההתקנה הצליחה ב ldplayer אבל האפליקציה לא נפתחת

-
@שניאור-שמח ההתקנה הצליחה ב ldplayer אבל האפליקציה לא נפתחת

@refaelz אולי זה אנדרואיד ישן
-
@refaelz אולי זה אנדרואיד ישן
@שניאור-שמח כמובן, LD הוא אנדרו 9
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
