בעיה | שחזור תוספים
-
יצאתי מהחשבון שלי במחשב היחיד בו אני מחובר אליו
וכשנכנסתי בחזרה אני רואה שכל התוספים שהיו מותקנים לי לא נמצאים יש דרך להחזיר אותם?
או שאני צריך עכשיו להיזכר בכל מה שהיה לי ולהקין מחדש? -
יצאתי מהחשבון שלי במחשב היחיד בו אני מחובר אליו
וכשנכנסתי בחזרה אני רואה שכל התוספים שהיו מותקנים לי לא נמצאים יש דרך להחזיר אותם?
או שאני צריך עכשיו להיזכר בכל מה שהיה לי ולהקין מחדש?@אשריך-עליך החשבון היה מסונכרן כשהתקנת?
-
@אשריך-עליך החשבון היה מסונכרן כשהתקנת?
@דאבל כן
וגם כשנכנסתי חזרה עשיתי סינכרון
אבל אולי בגלל שהחשבון לא היה פתוח בשום מקום אחר זה בעיה? -
@דאבל כן
וגם כשנכנסתי חזרה עשיתי סינכרון
אבל אולי בגלל שהחשבון לא היה פתוח בשום מקום אחר זה בעיה?זה אמור לחזור לבד
@אשריך-עליך כתב בבעיה | שחזור תוספים:
אבל אולי בגלל שהחשבון לא היה פתוח בשום מקום אחר זה בעיה?
אולי, לא יודע.
עריכה: תכנס לכאן לראות אם מופיע ששמור לך בחשבון תוספים.
https://chrome.google.com/sync -
זה אמור לחזור לבד
@אשריך-עליך כתב בבעיה | שחזור תוספים:
אבל אולי בגלל שהחשבון לא היה פתוח בשום מקום אחר זה בעיה?
אולי, לא יודע.
עריכה: תכנס לכאן לראות אם מופיע ששמור לך בחשבון תוספים.
https://chrome.google.com/sync@דאבל כתב בבעיה | שחזור תוספים:
עריכה: תכנס לכאן לראות אם מופיע ששמור לך בחשבון תוספים.
https://chrome.google.com/syncכתוב שיש איך אני מחזיר אותם?
-
@דאבל כתב בבעיה | שחזור תוספים:
עריכה: תכנס לכאן לראות אם מופיע ששמור לך בחשבון תוספים.
https://chrome.google.com/syncכתוב שיש איך אני מחזיר אותם?
@אשריך-עליך אם אתה נכנס לחנות התוספים, ב3 נקודות יש אופציה התוספים והעיצובים שלי, וזה מחולק ל"הותקנו" ו"לא בוצעה התקנה"
עריכה: אם אתה לוחץ עדכון בדף התוספים הם אמורים להיות מותקנים בעצמם.
-
@אשריך-עליך אם אתה נכנס לחנות התוספים, ב3 נקודות יש אופציה התוספים והעיצובים שלי, וזה מחולק ל"הותקנו" ו"לא בוצעה התקנה"
עריכה: אם אתה לוחץ עדכון בדף התוספים הם אמורים להיות מותקנים בעצמם.
-
-
א אשריך עליך סימן נושא זה כשאלה
-
א אשריך עליך סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות