בקשת מידע | דור 4 במערכת גיל קאר
-
יש לי מיצובישי אאוטלנדר 2019
מערכת גיל קאר חסומה,
רשום לי בהגדרות דור 4 וגיל קאר גם אמרו לי שזה תומך דור 4
אבל בפועל תמיד יש קליטה רק של דור 3
וגם תמיד שאני מדליק את הרכב לוקח לו 2 דק עד שיש קליטה
אשמח לשמוע פתרון
תודה רבה -
יש לי מיצובישי אאוטלנדר 2019
מערכת גיל קאר חסומה,
רשום לי בהגדרות דור 4 וגיל קאר גם אמרו לי שזה תומך דור 4
אבל בפועל תמיד יש קליטה רק של דור 3
וגם תמיד שאני מדליק את הרכב לוקח לו 2 דק עד שיש קליטה
אשמח לשמוע פתרון
תודה רבה -
יש לי מיצובישי אאוטלנדר 2019
מערכת גיל קאר חסומה,
רשום לי בהגדרות דור 4 וגיל קאר גם אמרו לי שזה תומך דור 4
אבל בפועל תמיד יש קליטה רק של דור 3
וגם תמיד שאני מדליק את הרכב לוקח לו 2 דק עד שיש קליטה
אשמח לשמוע פתרון
תודה רבה -
@שניאור-שמח
אני לא יודע איפוא הסים -
@me2324
מערכת גיל קאר, מלבד היותה מערכת איטית להחריד, בנוסף היא אנדרואיד 5 שכבר לא מפעיל וויז
תגיד קדיש, תחסוך כסף ותתקין חדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות