בירור | הורדת תוכנה נכשלה
-
@eliu
צודק!!!
הנושא נפתר!@יהונתן-צדוק
סמן כנפתר -
י יהונתן צדוק סימן נושא זה כשאלה
-
י יהונתן צדוק סימן נושא זה כנפתר
-
י יהונתן צדוק סימן נושא זה כלא נפתר
-
@יהונתן-צדוק
סמן כנפתר@eliu לפני שאסמן כנפתר
הנה שתי התמונות שעולות לי מידי פעם
מה עושים עם זה?

-
@eliu לפני שאסמן כנפתר
הנה שתי התמונות שעולות לי מידי פעם
מה עושים עם זה?

@יהונתן-צדוק
תנסה להתקין מחדשאולי כדאי שבשעת ההתקנה לא יהיה חיבור לרשת כלו' תכבה אינט' בכל מקרה זה לא אמור להיות... אולי תקלה באקטוב של ירון?
-
@יהונתן-צדוק
תנסה להתקין מחדשאולי כדאי שבשעת ההתקנה לא יהיה חיבור לרשת כלו' תכבה אינט' בכל מקרה זה לא אמור להיות... אולי תקלה באקטוב של ירון?
@eliu עשיתי כך
ועדיין עולות ההודעות -
@eliu עשיתי כך
ועדיין עולות ההודעות@יהונתן-צדוק תסיר לחלוטין את התוכנה עם ריבו
תפעיל מחדש ותתקין שוב לפי מה שאמרו(כרגע התוכנה תיסגר לך עוד 29 יום)
-
מה זה ריבו?
-
מה זה ריבו?
-
@eliu עשיתי כך
ועדיין עולות ההודעות@יהונתן-צדוק כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
עשיתי כך
ועדיין עולות ההודעותאנטי וירוס זה הבעיה שלך ... הוא לא מבוטל כמו שצריך
-
@יהונתן-צדוק כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
עשיתי כך
ועדיין עולות ההודעותאנטי וירוס זה הבעיה שלך ... הוא לא מבוטל כמו שצריך
@ייייי כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
אנטי וירוס זה הבעיה שלך ... הוא לא מבוטל כמו שצריך
@יהונתן-צדוק הסתדרת?
-
@ייייי כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
אנטי וירוס זה הבעיה שלך ... הוא לא מבוטל כמו שצריך
@יהונתן-צדוק הסתדרת?
@eliu
לא הייתי כמה ימים בבית ועכשיו חזרתי
(לכן לא הגבתי)
אבל עכשיו ניסיתי להוריד בדרך הרגילה דרך הדרייב
וב"ה ירד ללא שום תקלות (מעניין מה הייתה התקלה)
תודה לכולם!!! -
י יהונתן צדוק סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות