בקשת מידע | יש לי סופר סטאר ואני צריך מפות
-
@ממוחשב מה זה?
-
@ממוחשב מה זה?
@משתמש-ברמה שיראו את הכתובת מייל!!
-
@משתמש-ברמה שיראו את הכתובת מייל!!
@ממוחשב זה כותב שהתמונה נשלחת לבדיקה
-
@ניסיםו כתב בבקשת מידע | יש לי סופר סטאר ואני צריך מפות:
אז אפשר לכתוב פה מייל ולא יחסמו אותי?
-
????
-
????
@משתמש-ברמה לפי מה שידוע לי לא חוסמים פה על פרסום כתובת מייל
-
@ניסיםו אתה תוכל לשלוח לי את הקובץ שביקשתי אם אני יצרף לך פה את הכתובת מייל שלי?
או כל אחד אחר שיכול לשלוח לי או להעלות פה את מםת ישראל שיגיב פה! -
@משתמש-ברמה
א. לא פותחים כמה נושאים לאותה בעיה
ב.תביא מייל שלך אני יכתוב לך בפרטי ונעזור לך
(תכתוב את המייל פה ותמחק לאחר מכן) -
נ ניסיםו התייחס לנושא זה
-
מי שמזדהה עם הבעיה שלי במפות של אוסמנד שיכתוב לי ואני יעלה מפה של א"י
שניסים הגאון שלח לי!! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@משתמש-ברמה כתב בבקשת מידע | יש לי סופר סטאר ואני צריך מפות:
תשלח לי תודות ואז יעלה לי המוניטין
נוגד את חוקי הפורום!!!
-
@משתמש-ברמה כתב בבקשת מידע | יש לי סופר סטאר ואני צריך מפות:
תשלח לי תודות ואז יעלה לי המוניטין
נוגד את חוקי הפורום!!!
@יאיר-דניאל אני חדש סליחה!!
-
@יאיר-דניאל אני חדש סליחה!!
@משתמש-ברמה כתב בבקשת מידע | יש לי סופר סטאר ואני צריך מפות:
@יאיר-דניאל אני חדש סליחה!!
זה לא סיבה לא למחוק.. בשלוש נקודות בפוסט תלחץ מחיקה, ובזכות טכנולוגיה פילאית רק פה בפורום הפוסט פשוט ימחק. בהצלחה, וברוך הבא!
-
נ ניסיםו התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
