בעיה | נגן Z80 שתקוע על מסך נעילה והמערכת הפעלה לא עולה
-
מישהו יודע מה יעזור?
הנגן טעון ויש לו חור לאיפוס
ניסיתי לאפס עם החור ולא עוזר
וגם להגיע לתפריט ריקברי לא הצלחתי -
@אלוף-תימן
לאחר הטענת לילה של הנגן ככה הוא היה בהטענה -
@אלוף-תימן זה יכול לקרות פתאום ללא סיבה
זה קרה גם לי
אני צרבתי גרסה וזה עזר -
מישהו יודע מה יעזור?
הנגן טעון ויש לו חור לאיפוס
ניסיתי לאפס עם החור ולא עוזר
וגם להגיע לתפריט ריקברי לא הצלחתי -
@NAV-ANUTK
לא כפי שידוע לי -
@אלוף-תימן זה יכול לקרות פתאום ללא סיבה
זה קרה גם לי
אני צרבתי גרסה וזה עזר@מגנוס-קרלסן למה זה קורה?
-
@אלוף-תימן
לאחר הטענת לילה של הנגן ככה הוא היה בהטענה -
@עעע כנראה שיחקת בגירסה למחרת הדלקת את הנגן והוא נכנס לבריק
אני יכול לעזור לך בפרטי שלח לי מייל@אלוף-תימן
ממש לא שיחקתי איתו
זה של אחותי והיא לא יודעת להתעסק מלבד להפעיל שיר ולכבות...
היא אומרת שככה זה היה אחרי הטענת לילה -ככה היא מצאה אותו
דרך אגב הוא קצת מתחמם כשהוא עומד הרבה זמן על המסך נעילה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות