להורדה | הגלריה המובנית של הנגנים הסיניים ללא וידאו [בגירסת בטא רק חיצוני]
-
@שמואל-הסיני זה מכשיר בלי רוט ואין לי גרסה שלו ועוד לא שאבתי.
מאיזה נגן לקחת את האפליקציה הזו לעריכה?@שלוםפ או m393 או m36 או m36 plus.
-
@שלוםפ או m393 או m36 או m36 plus.
-
@שמואל-הסיני לכל אלה יש גרסה בפורום אני מדבר על מכשיר שככל הידוע לי אין גרסה שלו בכלל ברשת.
וחוץ מזה כתבתי אנדרואיד 10 והנגנים שהזכרת הם 13
@שלוםפ לא באתי לנחש מה יש לך.
@שלוםפ כתב בלהורדה | הגלריה המובנית של הנגנים הסיניים ללא וידאו:
מאיזה נגן לקחת את האפליקציה הזו לעריכה?
כתב בלהורדה | הגלריה המובנית של הנגנים הסיניים ללא וידאו:
או m393 או m36 או m36 plus.
-
@שמואל-הסיני לכל אלה יש גרסה בפורום אני מדבר על מכשיר שככל הידוע לי אין גרסה שלו בכלל ברשת.
וחוץ מזה כתבתי אנדרואיד 10 והנגנים שהזכרת הם 13
-
@שלוםפ לא באתי לנחש מה יש לך.
@שלוםפ כתב בלהורדה | הגלריה המובנית של הנגנים הסיניים ללא וידאו:
מאיזה נגן לקחת את האפליקציה הזו לעריכה?
כתב בלהורדה | הגלריה המובנית של הנגנים הסיניים ללא וידאו:
או m393 או m36 או m36 plus.
-
@שמואל-הסיני תיקח את זה מאנדרואיד נמוך יותר כדי שיתאים ליותר מכשירים. אם תרצה אני יכול לשלוח לך של 10.
@שלוםפ תשלח לי אני ישמח אבל תשלח לי גם סירטון של שתי שניות שיעזור לי בעריכה שלו.
ואני בנט פרי אז בבקשה תעלה אותם בזיפ או עם כוכביות.
תודה! -
@שלוםפ תשלח לי אני ישמח אבל תשלח לי גם סירטון של שתי שניות שיעזור לי בעריכה שלו.
ואני בנט פרי אז בבקשה תעלה אותם בזיפ או עם כוכביות.
תודה! -
כרגע יש גירסא חסומה לוידיאו חיצוני לחלוטין אך עוד לא חתומה...
מחכה ל @נחלס-דון שיספק לי מידע על החתימה...
-
כרגע יש גירסא חסומה לוידיאו חיצוני לחלוטין אך עוד לא חתומה...
מחכה ל @נחלס-דון שיספק לי מידע על החתימה...
@שמואל-הסיני כתב בלהורדה | הגלריה המובנית של הנגנים הסיניים ללא וידאו [בגירסת בטא רק חיצוני]:
מחכה ל @נחלס-דון שיספק לי מידע על החתימה...
סיפקתי לך באישי...
-
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות