עזרה | נוקיה 215 החדש - נשבר המסך, להעביר אנשי קשר?
-
יש לי טלפון נוקיה 215 החדש ונשבר לי המסך, רציתי לשאול האם מישהו יודע להדריך איך להעביר את האנשי קשר בבלוטוס? כלומר לפרט כאן לחיצה אחרי לחיצה?
הטלפון החדש שיש לי עכשיו Q8 ואני רוצה להעביר לפה את האנשי קשר שלי.
תודה מראש!!!
-
יש לי טלפון נוקיה 215 החדש ונשבר לי המסך, רציתי לשאול האם מישהו יודע להדריך איך להעביר את האנשי קשר בבלוטוס? כלומר לפרט כאן לחיצה אחרי לחיצה?
הטלפון החדש שיש לי עכשיו Q8 ואני רוצה להעביר לפה את האנשי קשר שלי.
תודה מראש!!!
@שרוליק-טסלר כתב בעזרה | נוקיה 215 החדש - נשבר המסך, להעביר אנשי קשר?:
יש לי טלפון נוקיה 215 החדש ונשבר לי המסך, רציתי לשאול האם מישהו יודע להדריך איך להעביר את האנשי קשר בבלוטוס? כלומר לפרט כאן לחיצה אחרי לחיצה?
הכי פשוט תיקח מכשיר מאותו הדגם ותעבוד איתו...
-
יש לי טלפון נוקיה 215 החדש ונשבר לי המסך, רציתי לשאול האם מישהו יודע להדריך איך להעביר את האנשי קשר בבלוטוס? כלומר לפרט כאן לחיצה אחרי לחיצה?
הטלפון החדש שיש לי עכשיו Q8 ואני רוצה להעביר לפה את האנשי קשר שלי.
תודה מראש!!!
@שרוליק-טסלר יש דרך מישהו בפרום פרסם תחפס
-
@שרוליק-טסלר יש דרך מישהו בפרום פרסם תחפס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות