בירור | הורדת תוכנה נכשלה
-
@הערשלה התוכנה נמצאת פשוט אני לא מצליח להוריד אותה
ואני מחפש מישהו שיעשה לי טובה ויוריד את התוכנה אצלו ויעלה ב"מג'יקוד"
(ואולי זה יהיה אתה
) -
@הערשלה הקישור ששלחתי לך בפוסט הקודם
-
@הערשלה הקישור ששלחתי לך בפוסט הקודם
-
-
@ייייי כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
תוריד את שניהם ותחלץ סיסמא 123
IDM v6.42 Build 58 Installer.part1.rar
IDM v6.42 Build 58 Installer.part2.rarזו התוכנה של משה מזרחי?
@הערשלה כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
זו התוכנה של משה מזרחי?
כן, תוריד מכאן
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1775774327669-idm-v6.42-build-58-installer.part1.rar
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1775774327713-idm-v6.42-build-58-installer.part2.rar
זה קובץ אחד מחולק שהוא בעצם קובץ אחד
-
@הערשלה כתב בבירור | הורדת תוכנה נכשלה:
זו התוכנה של משה מזרחי?
כן, תוריד מכאן
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1775774327669-idm-v6.42-build-58-installer.part1.rar
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1775774327713-idm-v6.42-build-58-installer.part2.rar
זה קובץ אחד מחולק שהוא בעצם קובץ אחד
@ייייי זה כותב נתקלתם בדף שאינו קיים
-
@ייייי זה כותב נתקלתם בדף שאינו קיים
-
@הערשלה התוכנה נמצאת פשוט אני לא מצליח להוריד אותה
ואני מחפש מישהו שיעשה לי טובה ויוריד את התוכנה אצלו ויעלה ב"מג'יקוד"
(ואולי זה יהיה אתה
) -
@יהונתן-צדוק אני באנדרואיד ובמגיקוד לא נפתחת לי העלאת קבצים. בדרייב בהעלאה אחרת גם יעזור?
@הערשלה אפשר לנסות
תודה

-
@הערשלה אפשר לנסות
תודה

-
@הערשלה אפשר לנסות
תודה

-
@הערשלה נטפרי חסם לי כי זה קובץ שהתפרסם לציבור תוכל לשלוח למייל Y0583253666@ וכו'
-
@הערשלה נטפרי חסם לי כי זה קובץ שהתפרסם לציבור תוכל לשלוח למייל Y0583253666@ וכו'
-
@יהונתן-צדוק
נסית לפתוח בכרטיסייה חדשה ?
קליק ימני על הקישור שהאעלתי לך ?
לחילופין, תלחץ על הגלגל של העכבר@ייייי הצלחתי להוריד הבעיה שכשאני פותח זה מבקש איזשהו תוסף כדי לרדת
-
@יהונתן-צדוק קובץ חדש?
@הערשלה כן
-
@ייייי הצלחתי להוריד הבעיה שכשאני פותח זה מבקש איזשהו תוסף כדי לרדת
-
@יהונתן-צדוק
צריך לחלץ את הקובץ@ייייי בסוף החילוץ קופצת לי ההודעה
(הורדתי את התוכנה מלא פעמים בחיים זה לא קרה לי - אני יודע איך מתעסקים בזה) -
@ייייי בסוף החילוץ קופצת לי ההודעה
(הורדתי את התוכנה מלא פעמים בחיים זה לא קרה לי - אני יודע איך מתעסקים בזה) -
@ייייי בסוף החילוץ קופצת לי ההודעה
(הורדתי את התוכנה מלא פעמים בחיים זה לא קרה לי - אני יודע איך מתעסקים בזה) -
תעלה לי תמנוה של זה
מה כתוב בהודעה ?
(נ.ב תסמן את שניהם ותלחץ חילוץ)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
