הסרת ווינדוס 7
-
איך מסירים וינדוס 7 שהתקנתי (והותקן לי וינדוס 7 אולטימט- הגירסה הכי חדשנית בוינדוס 7) וחוזרים לוינדוס 7 סטרטר?
-
איך מסירים וינדוס 7 שהתקנתי (והותקן לי וינדוס 7 אולטימט- הגירסה הכי חדשנית בוינדוס 7) וחוזרים לוינדוס 7 סטרטר?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@חיים-כהן-1 איך?
-
@חיים-כהן-1 איך?
@אלעזר-חיים זה שידרוג?
-
@אלעזר-חיים זה שידרוג?
@bbn זה היה בהתחלה סטרטר ושדרגתי לאולטימט אבל הרזולוציה לא מתאימה ואני מעוניין להסיר את ההתקנה (השדרוג)
-
@חיים-כהן-1 איך?
@אלעזר-חיים חשבתי שהתקנת אולטימט ולא שידרגת
-
@bbn זה היה בהתחלה סטרטר ושדרגתי לאולטימט אבל הרזולוציה לא מתאימה ואני מעוניין להסיר את ההתקנה (השדרוג)
@אלעזר-חיים אם זה שידרוג ניתן לחזור אחרוה למשך כמה ימים
ככה לפחות בWIN10 כמדומני שגם ב7 צריך רק לחפש איך
ולגבי הרזולציה התקנתה כבר דריברים ? -
@אלעזר-חיים חשבתי שהתקנת אולטימט ולא שידרגת
@חיים-כהן-1 גם את האולטימט לא בחרתי בכלל. הוא ישר התקין את זה ולא שאל אותי איזו גירה, הייתי בכלל מעוניין בהום בייסיק, אבל הוא לא שאל אותי כלל
-
@חיים-כהן-1 גם את האולטימט לא בחרתי בכלל. הוא ישר התקין את זה ולא שאל אותי איזו גירה, הייתי בכלל מעוניין בהום בייסיק, אבל הוא לא שאל אותי כלל
@אלעזר-חיים התקנת או שידרגת?
-
התקנתי
-
התקנתי
@אלעזר-חיים עשיתה את זה מתוך המערכת הפעלה ?
אם כן זה שידרוג.. -
לא. מתוך קובץ
-
לא. מתוך קובץ
@אלעזר-חיים דרך ה BIOS?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות