בקשת מידע | מערכת למבחנים אמריקאים
-
ממה שבדקתי בימות המשיח ראיתי שיש להם רק מערכת לטריוויה ולא למבחנים אמריקאים
הסיבה שאני לא מסתדר עם הטריוויה זה בגלל שחרי כל מבחן טריוויה אני משתגע להבין כמה כל אחד קיבל
אני רוצה אחרי שפג תוקף המבחן לקבל למייל כמה אחוז כל אחד קיבל וזהו בלי לחשבן נקודות כמו בטריוויה
אשמח אם מישהו יודע על מערכת כזאת [עדיף חינמית]
אם אין מערכת כזאת אשמח אם מישהו יכול לבנות דבר כזה -
ממה שבדקתי בימות המשיח ראיתי שיש להם רק מערכת לטריוויה ולא למבחנים אמריקאים
הסיבה שאני לא מסתדר עם הטריוויה זה בגלל שחרי כל מבחן טריוויה אני משתגע להבין כמה כל אחד קיבל
אני רוצה אחרי שפג תוקף המבחן לקבל למייל כמה אחוז כל אחד קיבל וזהו בלי לחשבן נקודות כמו בטריוויה
אשמח אם מישהו יודע על מערכת כזאת [עדיף חינמית]
אם אין מערכת כזאת אשמח אם מישהו יכול לבנות דבר כזה@יוסף-הכהן
https://f2.freeivr.co.il/topic/85/מבחן-אמריקאי-examination_american
זה לא מבחן אמריקאי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות