שיתוף | הפעלת כמעט כל mdm עם רוט בקלות
-
למעשה, מצאתי את האפליקציה הזאת בפורום בנושא הזה של @אפרים-ד (שגם תירגם אותה) אבל זה נמצא שם באחד מהספויילרים, וגם זה לא מפורסם, וחבל.
האפליקציה עצמה טובה מאוד לכשעצמה עם הרבה פונקציות ואפילו חסימה עצמאית.
היא מקבלת ע”י רוט בעלות על המכשיר, ולאחמ”כ אפשר להעביר את הבעלות לכל אפליקציה שדורשת אפילו רק ניהול ולא בעלות.
אם כבר מופעלת חסימה כל שהיא- האפליקציה לא תופעל
בדקתי על קיידרואיד ואיי בלוק ועובד מעולה.
זה האפליקציה-
אואןדרואיד.ap (לשנות סיומת ל apk)
אופן ההפעלה-
כנסו ותפעילו עם רוט, לאחר שתקבלו הרשאת בעלות, תלחצו על הסמל למעלה,

ושם לחצו על שלושת הנקודות ותבחרו ’העבר בעלות’

ותעבירו לאיזה חסימה שבא לכם...
(מופעים גם אפליקציות שמבקשות רק ניהול, שימו לב לא לתת להם...)

בהצלחה!
-
למעשה, מצאתי את האפליקציה הזאת בפורום בנושא הזה של @אפרים-ד (שגם תירגם אותה) אבל זה נמצא שם באחד מהספויילרים, וגם זה לא מפורסם, וחבל.
האפליקציה עצמה טובה מאוד לכשעצמה עם הרבה פונקציות ואפילו חסימה עצמאית.
היא מקבלת ע”י רוט בעלות על המכשיר, ולאחמ”כ אפשר להעביר את הבעלות לכל אפליקציה שדורשת אפילו רק ניהול ולא בעלות.
אם כבר מופעלת חסימה כל שהיא- האפליקציה לא תופעל
בדקתי על קיידרואיד ואיי בלוק ועובד מעולה.
זה האפליקציה-
אואןדרואיד.ap (לשנות סיומת ל apk)
אופן ההפעלה-
כנסו ותפעילו עם רוט, לאחר שתקבלו הרשאת בעלות, תלחצו על הסמל למעלה,

ושם לחצו על שלושת הנקודות ותבחרו ’העבר בעלות’

ותעבירו לאיזה חסימה שבא לכם...
(מופעים גם אפליקציות שמבקשות רק ניהול, שימו לב לא לתת להם...)

בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות