בקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?
-
@דאבל זה יעבוד גם על מערכות חלשות עם 4 RAM ו CPU בלבד זה עובד מצויין ויעבוד מצויין,ותגיד שניה הצלחת להריץ את gemma4 - E3B?
-
@המלאך האמת אני רק חדש בנושא AI ואופליין, עדיין לא ניסיתי, רק הורדתי כמה מודלים ותוכנות לבדיקה...
אם יש לי 12 VRAM לא בטוח יספיק?? -
@דאבל במחשב בפני עצמו?
וואו, לכאורה כן.
אבל זה תלוי ג"כ איזה מודל כמובן..
יש לך מחשב טוב מאוד, תעריך.. -
@css-0 עברתי על הפרטי.
זה הגיוני אבל עדיין ידרוש לפחות 8 ג'יגה ראם.
אבל עדיין זה לא הכי מדוייק בעולם.
אם כי זה יכול להיות נחמד מאוד. -
@המלאך עם המודלים רצים אחד אחרי השני ולא ביחד אז זה לא דורש 8 RAM, וזה המודלים הקטנים הכי מדוייקים שיש, והם מאד מדוייקים,וגם איך אתה יכול להגיד "נחמד" הרי הכל תלוי בהגדרות שנגדיר לו, עם אני יגדיר לו שב 85% זיהוי הוא חוסם...
-
@CSS-0 לא הבנת.
המודל דורש 8 ג'יגה ראם במחשב.
לא שה8 הולכים אליו.
אין לי כח להתחיל להסביר עכשיו לפרטי פרטים איך זה עובד.
שורה תחתונה - זה מה שזה ידרוש.
לגבי הזיהוי, זה לא קשור.
הוא לא תמיד מזהה.
מה עם טקסט? טקסט מבוסס הקשר?
וזה רק חלק קטן מהבעיות שיש בזה.. -
@CSS-0 כתב בבקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?:
זה לא צריך 8RAM בדקתי את זה על מחשב של 4RAM עם CPU בלבד
@CSS-0 ואיך המחשב תיפקד בזמן הזה
-
@CSS-0 כתב בבקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?:
זה לא צריך 8RAM בדקתי את זה על מחשב של 4RAM עם CPU בלבד
@CSS-0 ואיך המחשב תיפקד בזמן הזה
-
@המלאך כתב בבקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?:
@CSS-0 ומה עם טקסט?
יש סינון כתבתי בפוסט הראשון
-
@CSS-0 אתה בונה את זה שהסינון קורה בצד שרת או צד לקוח? היינו דרך סקריפט או משהוא כזה
-
@css-0 מה הקטע לעשות את זה אופליין? הרי הסינון הוא בשביל מחשבים עם אינטרנט!
אני חושב שעדיף לעשות את הסינון אונליין כבר.@שלמה-רביב
כדי שכשהאינטרנט לא יעבוד יוכלו להיכנס לאפליקציות?
הסינון כולל גם חסימת אפליקציות ותוכנות במחשב -
@שלמה-רביב
כדי שכשהאינטרנט לא יעבוד יוכלו להיכנס לאפליקציות?
הסינון כולל גם חסימת אפליקציות ותוכנות במחשב -
@אאA זה סינון בשביל מחשב, לא?
בכל מקרה הכי טוב לעשות אפשרות גם אונליין וגם אופליין, לאנשים שאין להם הרבה ראם.@שלמה-רביב
בשביל מחשב כן, אבל הוא כולל גם חסימת גישה לתוכנות במחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
