בקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?
-
אני באמצע לבנות תוכנת סינון אינטרנט, למחשבים, התוכנה בודקת אתרים בזמן אמת עם AI, חוסמת נשים, תמנות לא צנועות, התוכנה משתמשת במחשב של המשתמ למשאבי AI זאת אומרת המודלים של ה AI הם אופליין לחלוטין!!! יש רשימה שחורה של אתרים, זאת אומרת עם זה מצא 15 תמונות אסורות, וגם 5 מילים אסורות מרשימה שחורה שיש לה, היא מייד חוסמת את הדף, ומכניסה אותו לרשימה שחורה פנימית, וכנ"ל על תמונות שהיא בודקת (לוקח לה פחות משניה לתמונה!!!) יש לה רשימה שחורה ולבנה כדי שהיא לא תבדוק את זה שוב בפעם הבאה, גם על סרטונים, שנכנסים לסרטונים ביוטיוב או בכל מקום אחר, התוכנה בודקת את הסרטון עם מודלים אופליין! ועם יש נשים או דברים לא צנועים היא חוסמת, התוכנה נקראת בשם "סננקל"
התוכנה בזמן שהיא בודקת היא מראה את התמונה הזו:

תמונה או אתר שנחסם מופיע בו התמונה הזו:

אני נעזר ב AI לכתיבת התוכנה...
מה אתם חושבים עוד שצריך להיות שם? ואיך? מה אתם חושבים שצריך להיות יותר טוב מהסינונים האחרים? מה חסר? ונפתח...
-
@CSS-0 כתב בבקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?:
מה אתם חושבים שצריך להיות יותר טוב מהסינונים האחרים?
בעיקר המהירות
-
@CSS-0 הכנסת מראש רשימה של אתרים חסומים? (יש מאגר בגיטהאב זכור לי...)
המודלים האלו מיועדים לזיהוי תמונות כללי? או ספציפי לזה? או שיש להם בכלל עוד יכולות (למשל לא הייתי רוצה על המחשב קובץ של מודל עם יכולת ליצור תמונות...) -
@CSS-0 לא ענית עדיין תשובה..
איך אתה הולך להשתמש במודלים אופליין שלוקחים המון משאבים למחשב?
(16 ג'יגה ראם מינימום וכו'). -
@CSS-0
תבדוק שוב.
לא נראה לי הגיוני..
אני גם לא מכיר כזה דבר.
אם המודלים אופליין, אתה מריץ אותם על המחשב.
למה שזה לא יקח כלום? -
@CSS-0
תבדוק שוב.
לא נראה לי הגיוני..
אני גם לא מכיר כזה דבר.
אם המודלים אופליין, אתה מריץ אותם על המחשב.
למה שזה לא יקח כלום? -
אני באמצע לבנות תוכנת סינון אינטרנט, למחשבים, התוכנה בודקת אתרים בזמן אמת עם AI, חוסמת נשים, תמנות לא צנועות, התוכנה משתמשת במחשב של המשתמ למשאבי AI זאת אומרת המודלים של ה AI הם אופליין לחלוטין!!! יש רשימה שחורה של אתרים, זאת אומרת עם זה מצא 15 תמונות אסורות, וגם 5 מילים אסורות מרשימה שחורה שיש לה, היא מייד חוסמת את הדף, ומכניסה אותו לרשימה שחורה פנימית, וכנ"ל על תמונות שהיא בודקת (לוקח לה פחות משניה לתמונה!!!) יש לה רשימה שחורה ולבנה כדי שהיא לא תבדוק את זה שוב בפעם הבאה, גם על סרטונים, שנכנסים לסרטונים ביוטיוב או בכל מקום אחר, התוכנה בודקת את הסרטון עם מודלים אופליין! ועם יש נשים או דברים לא צנועים היא חוסמת, התוכנה נקראת בשם "סננקל"
התוכנה בזמן שהיא בודקת היא מראה את התמונה הזו:

תמונה או אתר שנחסם מופיע בו התמונה הזו:

אני נעזר ב AI לכתיבת התוכנה...
מה אתם חושבים עוד שצריך להיות שם? ואיך? מה אתם חושבים שצריך להיות יותר טוב מהסינונים האחרים? מה חסר? ונפתח...
-
@המלאך כתב בבקשת מידע | בונה מערכת סינון מה צריך להיות שם?:
דיברתי על דרישות מערכת.
ואני דיברתי על VRAM של הכרטיס מסך...
-
-
@המלאך האמת אני רק חדש בנושא AI ואופליין, עדיין לא ניסיתי, רק הורדתי כמה מודלים ותוכנות לבדיקה...
אם יש לי 12 VRAM לא בטוח יספיק?? -
@דאבל זה יעבוד גם על מערכות חלשות עם 4 RAM ו CPU בלבד זה עובד מצויין ויעבוד מצויין,ותגיד שניה הצלחת להריץ את gemma4 - E3B?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות