בקשת מידע | סים טוקמן ללא הטענה מידי חודש
-
היי האם יש דבר כזה סים טוקמן לסמס וגלישה מידי פעם שלא פג תוקף החבילה אלא לפי השימוש או שפג אחרי הרבה זמן
@מעיין-דני כן אבל זה לא שווה .
-
@מעיין-דני כן אבל זה לא שווה .
-
@מחובר-23 למה?
@הישבשר-המלומד כי נגיד יש לך 30 ש''ח אז בערך כל דקה של שימוש זה 1.2 ש''ח ...
-
@הישבשר-המלומד כי נגיד יש לך 30 ש''ח אז בערך כל דקה של שימוש זה 1.2 ש''ח ...
@מחובר-23 אולי הוא מתכוון להטענה ח"פ של ג"ב ולא להטענה של כסף
-
@מחובר-23 אולי הוא מתכוון להטענה ח"פ של ג"ב ולא להטענה של כסף
@אלישע-מואב-0 בדיוק
יש דבר כזה? -
@אלישע-מואב-0 בדיוק
יש דבר כזה? -
@מעיין-דני בוודאי שיש אבל זה בעיקר לנפחים נמוכים יותר של ג'יגה, אצלי למשל יש תוכנית של 50 או של 100 ג'יגה לארבע שנים. זה מיועד בעיקר למכשירי וויז אבל כמובן אם מספיק לך ג'יגה זה מתאים לכל מכשיר ולכל שימוש.
@EBA קצת חפרתי ברשת יש את זה רק בחבילות ללא סמס ושם יש גם 400 ג"ב
או שאני טועה -
היי האם יש דבר כזה סים טוקמן לסמס וגלישה מידי פעם שלא פג תוקף החבילה אלא לפי השימוש או שפג אחרי הרבה זמן
@מעיין-דני קוראים לזה סים לרכב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות