דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל - שונות
  4. בירור | הסרת המגבלת מהירות של קורקינט חשמלי

בירור | הסרת המגבלת מהירות של קורקינט חשמלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל - שונות
101 פוסטים 19 כותבים 13.9k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E ejay

    @אביעד
    אז אולי הספידומטר שלך לא מכוייל
    למרות שלא מדדתי תהירות עם 750W נראה בדיוק 60 קמ"ש

    אביעדא מנותק
    אביעדא מנותק
    אביעד
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #92

    @ejay כתב בבירור | הסרת המגבלת מהירות של קורקינט חשמלי:

    @אביעד
    אז אולי הספידומטר שלך לא מכוייל
    למרות שלא מדדתי תהירות עם 750W נראה בדיוק 60 קמ"ש

    שבעתי מאנשים כמוך
    בו נקח מרחק של קילומטר ונראה כמה הצג יגיד אחרי הקילומטר
    אני מעדכן מראש: אצלי יהיה בדיוק קילומטר
    ואצלך לפחות 1.3

    לכל המדריכים שלי
    מסקרן אותך להבין יותר לעומק מה זה מחשב?
    תראה את זה!

    E 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • אביעדא אביעד

      @ejay כתב בבירור | הסרת המגבלת מהירות של קורקינט חשמלי:

      @אביעד
      אז אולי הספידומטר שלך לא מכוייל
      למרות שלא מדדתי תהירות עם 750W נראה בדיוק 60 קמ"ש

      שבעתי מאנשים כמוך
      בו נקח מרחק של קילומטר ונראה כמה הצג יגיד אחרי הקילומטר
      אני מעדכן מראש: אצלי יהיה בדיוק קילומטר
      ואצלך לפחות 1.3

      E מנותק
      E מנותק
      ejay
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #93

      @אביעד
      נדמה לי שניתן למדוד בוויז

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ר רבי יצחק

        A10 שמוכרים באושר עד, אפשר לפרוץ?

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכלונוגיה זה זה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #94

        @רבי-יצחק כן אני קניתי והצלחתי על ידי לחיצה על הבקרס ואז להדליק זה עושה E3 ואז ללחוץ 6 או 7 פעמים בכפתור ההפעלה ואז זה אמור להשמיע ציפצוף (אבל גם אם לא... זה אמור לעבוד) ואז לכבות ורק אז לשחרר את היד מהברקס ואז להפעיל וזה נפתח ל30 קמ (למרות שזה כותב כך זה בערך 30/35 וזה לא כל כך סוחט את הבטריה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אביעדא אביעד

          @ejay כתב בבירור | הסרת המגבלת מהירות של קורקינט חשמלי:

          @אביעד
          אז אולי הספידומטר שלך לא מכוייל
          למרות שלא מדדתי תהירות עם 750W נראה בדיוק 60 קמ"ש

          שבעתי מאנשים כמוך
          בו נקח מרחק של קילומטר ונראה כמה הצג יגיד אחרי הקילומטר
          אני מעדכן מראש: אצלי יהיה בדיוק קילומטר
          ואצלך לפחות 1.3

          E מנותק
          E מנותק
          ejay
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #95

          @אביעד
          בדקתי באפליקציה הזאת
          בצג הראה 60 ובאפליקציה 50

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ד מנותק
            ד מנותק
            דובי מייזלעס
            כתב נערך לאחרונה על ידי דובי מייזלעס
            #96

            שלום וברכה יש לי קורקינט חברת ריידרספארק למי שמכיר ואני צריך להסיר את הגבלת מהירות ולא ידעתי כל כך איך עושים את זה תכלס פתחתי את איפה שאמורים לפתוח והפרדתי את החוט הירוק והקורקינט עובד מצויןאבל אני צריך לדעת האים זה נפרץ אני מתלבט אם המהירות באמת השתנתה כי בצג הוא מראה כמו לפני זה 25 וזה לא שתגידו שאין לו בצג אופצייה ליותר כי בירידות זה כן מראה יותרה אבל בפועל זה נשמע עוצמתי יותר אם מישהוא מכיר את הקורקינט הזה או שסתם מכיר קורקינטים ויודע לפשוט לי את הספק אני ממש יודא לו על כך וחוץ מזה יש לי קורקינט חברת סטרום למי שמכיר והלךלזה הצג אם מישהוא יודע היכן ניתן להשיג אני ממש ישמח

            מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דובי מייזלעס

              שלום וברכה יש לי קורקינט חברת ריידרספארק למי שמכיר ואני צריך להסיר את הגבלת מהירות ולא ידעתי כל כך איך עושים את זה תכלס פתחתי את איפה שאמורים לפתוח והפרדתי את החוט הירוק והקורקינט עובד מצויןאבל אני צריך לדעת האים זה נפרץ אני מתלבט אם המהירות באמת השתנתה כי בצג הוא מראה כמו לפני זה 25 וזה לא שתגידו שאין לו בצג אופצייה ליותר כי בירידות זה כן מראה יותרה אבל בפועל זה נשמע עוצמתי יותר אם מישהוא מכיר את הקורקינט הזה או שסתם מכיר קורקינטים ויודע לפשוט לי את הספק אני ממש יודא לו על כך וחוץ מזה יש לי קורקינט חברת סטרום למי שמכיר והלךלזה הצג אם מישהוא יודע היכן ניתן להשיג אני ממש ישמח

              מגנוס קרלסןמ מנותק
              מגנוס קרלסןמ מנותק
              מגנוס קרלסן
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #97

              @דובי-מייזלעס למה להקפיץ???

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ד מנותק
                ד מנותק
                דובי מייזלעס
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #98

                מתנצל מה זה להקפיץ אני חדש פשוט

                מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ד דובי מייזלעס

                  מתנצל מה זה להקפיץ אני חדש פשוט

                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסןמ מנותק
                  מגנוס קרלסן
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #99

                  @דובי-מייזלעס להקפיץ הכוונה שהיה שרשור ישן של התכתבויות בין משתמשים
                  ואחרי הרבה זמן מישהו כתב
                  ואז הנושא קופץ בנושאים אחרונים (או לא נקראו)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דובי מייזלעס
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #100

                    אוקי סליחה אבל אתה מבין במקרה בקורקינטים

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    -2
                    • ד דובי מייזלעס

                      אוקי סליחה אבל אתה מבין במקרה בקורקינטים

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמואל הסיני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #101

                      @דובי-מייזלעס תפתח נושא חדש ותבקש שם עזרה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר