בקשה | קובץ user deta של 32 גיגה
-
@גלעדבןדוד גם לא אולי יהיה אותה בכמה ימים הקרובים..
@הרב-של-השכונה סגור תודה
-
ג גלעדבןדוד סימן נושא זה כשאלה
-
ג גלעדבןדוד סימן נושא זה כנפתר
-
@הרב-של-השכונה סגור תודה
-
@גלעדבןדוד צרבת את הסטוק?
@נוחעם-FM מאיפה יהיה לו?
-
@נוחעם-FM מאיפה יהיה לו?
-
@הרב-של-השכונה בנושא השלישי שהוא פתח@urielk שלח לו
-
@גלעדבןדוד צרבת את הסטוק?
-
ג גלעדבןדוד סימן נושא זה כלא נפתר
-
@נוחעם-FM אני יעשה לך פשוט שאני צורב את הגרסה הרגילה יענו מקורית יש לי באחסון 32 גיגה רגיל אבל שאני צורב את הגרסה הזאתhttps://mitmachim.top/post/870657 נהיה לי 8 גיגה משהו מוזר
-
@גלעדבןדוד גם אם אתה צורב בלי היוזר דאטה?
תנסה אותה עם היוזר דאטה של הסטוק... -
@גלעדבןדוד תצרוב כבר אנדרואיד 14 וזהו... העלתי לפורום.
-
@גלעדבןדוד למה היא היתה ניראית לך יותר טובה מהדומבדרואיד?
-
@גלעדבןדוד אלוקים יודע. אבל אותה אני יותר מכיר ויותר יוכל לעזור והיא אמורה להתאים גם ל32.
-
@נוחעם-FM אה ותגיד אולי יש לך רעיון איך אני יוצר לי גרסה רק עם וואצפ ,שירותי גוגל ,כמה אפליקציות והודעות ושיחות וכל האפליקציות הבסיסיות וזהו ושיהיה חסום להתקנות כמובן זה לעצמי
-
@נוחעם-FM אה ותגיד אולי יש לך רעיון איך אני יוצר לי גרסה רק עם וואצפ ,שירותי גוגל ,כמה אפליקציות והודעות ושיחות וכל האפליקציות הבסיסיות וזהו ושיהיה חסום להתקנות כמובן זה לעצמי
-
@הרב-של-השכונה לא יענו על בסיס גרסה כלשהיא
-
@הרב-של-השכונה לא יענו על בסיס גרסה כלשהיא
@גלעדבןדוד תצרוב גרסה עם רוט מובנה תתקין מה שבא לך וכמו שאמר @נוחעם-fm תתקע את מתקין החבילה וישאר לך ווצאפ ועוד כמה..
-
@גלעדבןדוד תצרוב גרסה עם רוט מובנה תתקין מה שבא לך וכמו שאמר @נוחעם-fm תתקע את מתקין החבילה וישאר לך ווצאפ ועוד כמה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
כמה נושאים הוא פתח על טלפון אחד..