בירור | האם אין חיפוש חייגן ב 4*4 - V14.5?
-
@אחרית-לעמך אסקולס וקיוליקס פרסמו גרסאות לכל המכשירים שלהם עם אפשרות לבטל את ההתרעות לגמרי, אם הx30 נתמך בתוכנת wot אז מן הסתם גם לו אמורה להיות גרסה או שתתפרסם בקרוב.
@שלוםפ כתב בבירור | האם אין חיפוש חייגן ב 4*4 - V14.5?:
אסקולס וקיוליקס פרסמו גרסאות לכל המכשירים שלהם עם אפשרות לבטל את ההתרעות לגמרי
בגירסה 4.2 ב5X5 יש התראות?
-
@שלוםפ כתב בבירור | האם אין חיפוש חייגן ב 4*4 - V14.5?:
אסקולס וקיוליקס פרסמו גרסאות לכל המכשירים שלהם עם אפשרות לבטל את ההתרעות לגמרי
בגירסה 4.2 ב5X5 יש התראות?
-
@אחרית-לעמך בכל הגרסאות יש התרעות בגרסה החדשה ניתן גם לבטל אותם.
-
א איל משולש סימן נושא זה כנפתר
-
@שלוםפ כתב בבירור | האם אין חיפוש חייגן ב 4*4 - V14.5?:
בגרסה החדשה ניתן גם לבטל אותם
בQ8 זה לא נכון, יש לי את הגירסא הכי מעודכנת (4.4) ולא נותן לבטל
-
@ממוחשב כתב בבירור | האם אין חיפוש חייגן ב 4*4 - V14.5?:
בQ8 זה לא נכון, יש לי את הגירסא הכי מעודכנת (4.4) ולא נותן לבטל
@ממוחשב כרגע הגרסה המעודכנת היא 4.3

לא בדקתי לגבי ההתרעות
@המתעניין1 מה לעשות?
יש לי 4.4
![IMG_20260330_002740_226[1].jpg](/assets/uploads/files/1774819747315-img_20260330_002740_226-1-resized.jpg)
-
@המתעניין1 מה לעשות?
יש לי 4.4
![IMG_20260330_002740_226[1].jpg](/assets/uploads/files/1774819747315-img_20260330_002740_226-1-resized.jpg)
-
@המתעניין1 ח"ו, זה כבר נמצא על שתי מכשירים
-
@המתעניין1
יש כזה מושג לקנות מכשיר שקיבל את גרסת ניסוי אצל קיוליקס -
@המתעניין1 ח"ו, זה כבר נמצא על שתי מכשירים
-
@המתעניין1
יש כזה מושג לקנות מכשיר שקיבל את גרסת ניסוי אצל קיוליקס@משה-הישראלי אני דיברתי עם נציג בקיוליקס, והוא אמר שזה באמת גירסה 4.4 ובטלפונים החדשים הם שמים אותה, רק יקח זמן עד שזה יצא לציבור
-
@משה-הישראלי אני דיברתי עם נציג בקיוליקס, והוא אמר שזה באמת גירסה 4.4 ובטלפונים החדשים הם שמים אותה, רק יקח זמן עד שזה יצא לציבור
@ממוחשב
ומה קרה אצלך שאין -
@המתעניין1 מה לעשות?
יש לי 4.4
![IMG_20260330_002740_226[1].jpg](/assets/uploads/files/1774819747315-img_20260330_002740_226-1-resized.jpg)
-
יש בכלל גרסה 14.5?
-
יש בכלל גרסה 14.5?
@ישראל-1111 תקרא את הפוססט הראשון
-
@ישראל-1111 תקרא את הפוססט הראשון
@ממוחשב קראתי טוב אני יבדוק בWOT
-
@ממוחשב קראתי טוב אני יבדוק בWOT
ואגב יש שם שיפורים מעניינים יותר מ14.4?
-
ואגב יש שם שיפורים מעניינים יותר מ14.4?
@ישראל-1111
א. שאילתת טיסה בהפעלת המכשיר כמו בC2, החיסרון הגדול שבניגוד לC2 אין אפשרות לבטל את השאילתה המעצבנת הזאת
ב. ביטול התרעת החירום כפי שצוין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות