באג | יד 2 בלי תמונות
-
@עשיר יכול להיות שאתה עם הדרן?
הם אפשרו את YAD2 ללא תמונות..
אם אתה בהדרן אולי נכנסת לאפליקצייה ולא לאתר -
@יחצ כתב בבאג | יד 2 בלי תמונות:
@עשיר
תעשה ריענון או שהקליטה לא הכי טובה שקשה לה לפתוח את התמונותחיבור קווי ללא בעיות קליטה, רענון לא עוזר.
@במה כתב בבאג | יד 2 בלי תמונות:
(בעיקר בזמנים של שימוש מסיבי)
דווקא בתקופות שהייתי משתמש שימוש מסיבי מעולם לא היה בעיה
עכשיו אחרי חודשים ללא שימוש ביד 2 הוא לא מציג את התמונות. -
תעשה הקלטת תעבורה ותראה אם יש חסימה
-
גם אצלי זה היה קורה הרבה פעמים
(בעיקר בזמנים של שימוש מסיבי)
והתמונות חזרו אחרי מספר שעות / ימים
זה לא היה קשור לנטפרי
לא קשור לקליטה
ולא עזר ניקוי עוגיות -
@במה כתב בבאג | יד 2 בלי תמונות:
והתמונות חזרו אחרי מספר שעות / ימים
זה כבר כמה חודשים אצלי ולא הסתדר
-
@עשיר מענייין חשבתי רק לי יש את הבעייה הזאת ניסיתי כל מיני דברים ולא נפתח לי שום תמונה כבר כמה חודשים אם תמצא פתרון תעדכן פה תודה רבה
יש לי את אותה בעיה, כנ"ל לא עזר ניקוי עוגיות,
במחשב אחר על אותו סטיק - עובד!
יש למישהו פתרון? -
ב"ה נפתרה הבעיה והלכה מעצמה כלעומת שבאה.
ואגב מצב אנונימי או דפדפן אחר לא עוזר..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות