שיתוף | האתר החדש שלי
-
אשמח לתגובות
https://thecurious.info -
אשמח לתגובות
https://thecurious.info -
גרפיקה נחמדה מאוד!
השתמשת באיזו template או שזה AI?לא אהבתי את העכבר והעיגול שרודף אחריו.
גם לומר שאתה עובד על קלי-לינוקס זה מתפרש כאמירה "תראו איזה מגניב אני" -
אשמח לתגובות
https://thecurious.info -
אשמח לתגובות
https://thecurious.info@הסקרן אתר יפה מאוד.
האמת את זה הכי אהבתי,

מי שאין לו חשבון בjtech לא יכול לראות את התמונה שלך שתהיה בעניין.
אינטואטיבית זה מתאים שזה יזה יתחיל לגלול אוטומטית ברגע שזה יתקרב למטה (העכבר).cool site, hope you did pentest the email server you put there
-
@נעזר1000 כתב בשיתוף | האתר החדש שלי:
חסר לי שאין קישורים לפרויקטים / מוצרים.
אעלה אותם לגיטהאב בקרוב ואוסיף את הקישורים
@cfopuser כתב בשיתוף | האתר החדש שלי:
אינטואטיבית זה מתאים שזה יזה יתחיל לגלול אוטומטית ברגע שזה יתקרב למטה (העכבר).
אבדוק את זה
-
@הסקרן אתר יפה מאוד.
האמת את זה הכי אהבתי,

מי שאין לו חשבון בjtech לא יכול לראות את התמונה שלך שתהיה בעניין.
אינטואטיבית זה מתאים שזה יזה יתחיל לגלול אוטומטית ברגע שזה יתקרב למטה (העכבר).cool site, hope you did pentest the email server you put there
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
