בלוטוס מתנתק לאחר השיר
-
הארכתי בלוטוס לסי 2 ע"י הרמה של האנטנה. והבלוטוס עובד טוב רק שלאחר כל שיר המכשיר כותב חיבור נכשל!
יש לציין ששמתי לב שלא בכל הרמקולים זה כך אלא בעיקר ב- jbl .
אם משהו נתקל בבעיה זו ופתר אותה אשמח לתשובה.
נ.ב: זה לא פעם ראשונה שאני מסדר בלוטוס ואף פעם לא נתקלתי בבעיה זו. -
הארכתי בלוטוס לסי 2 ע"י הרמה של האנטנה. והבלוטוס עובד טוב רק שלאחר כל שיר המכשיר כותב חיבור נכשל!
יש לציין ששמתי לב שלא בכל הרמקולים זה כך אלא בעיקר ב- jbl .
אם משהו נתקל בבעיה זו ופתר אותה אשמח לתשובה.
נ.ב: זה לא פעם ראשונה שאני מסדר בלוטוס ואף פעם לא נתקלתי בבעיה זו.@אלפא תבדוק אולי זה בעיה בבוקסה זה קורה הרבה
-
הארכתי בלוטוס לסי 2 ע"י הרמה של האנטנה. והבלוטוס עובד טוב רק שלאחר כל שיר המכשיר כותב חיבור נכשל!
יש לציין ששמתי לב שלא בכל הרמקולים זה כך אלא בעיקר ב- jbl .
אם משהו נתקל בבעיה זו ופתר אותה אשמח לתשובה.
נ.ב: זה לא פעם ראשונה שאני מסדר בלוטוס ואף פעם לא נתקלתי בבעיה זו. -
לי זה קרה וזה עדיין קיים
אני מצליח לעשות שזה לא ידרוש חיבור אחרי כל שיר באמצעות השלב השני
- כדאי בפעם הראשונה למחוק את ההתקן בלוטוס מרשימת ההתקנים ולהחזיר אותו אך לא חייב.
- בכל פעם שאתם רוצים לשמוע שיר על תדליקו את הבלוטוס ולאחר מכן תכנסו להתקנים מותאמים ותתחברו באופן ידני להתקן הרצוי.
אני לא יודע מה קורא עם jbl אבל זה עובד לי שאני עושה את השלב השני שכתבתי.
-
זה רק בJBL שהבלוטוס הוא + כגון FLIP 4-5 כל הסי 2 לא יעוד עם זה טוב
-
הארכתי בלוטוס לסי 2 ע"י הרמה של האנטנה. והבלוטוס עובד טוב רק שלאחר כל שיר המכשיר כותב חיבור נכשל!
יש לציין ששמתי לב שלא בכל הרמקולים זה כך אלא בעיקר ב- jbl .
אם משהו נתקל בבעיה זו ופתר אותה אשמח לתשובה.
נ.ב: זה לא פעם ראשונה שאני מסדר בלוטוס ואף פעם לא נתקלתי בבעיה זו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות