התקנת מצב מפתח
-
יש למישהו קובץ התקנה של מצב מפתח?
בהגדרות זה לא עבד לי

-
יש למישהו קובץ התקנה של מצב מפתח?
בהגדרות זה לא עבד לי

@כוספים-למשיח תבדוק אם החיבור אינטרנט שלך מוגדר כחיבור לפי שימוש אם כן תבטל את ההגדרה של חיבור לפי שימוש וזה ירד לך
-
@כוספים-למשיח תבדוק אם החיבור אינטרנט שלך מוגדר כחיבור לפי שימוש אם כן תבטל את ההגדרה של חיבור לפי שימוש וזה ירד לך
@beri-zip2
תודה רבה אני יבדוק את זה
חוץ מזה אפשר להתקין את זה לדוגמא במחשב עם אאוט-נט? -
יש למישהו קובץ התקנה של מצב מפתח?
בהגדרות זה לא עבד לי

שלחתי פניה למיקרוסופט והם שלחו לי את הקישור הזה אבל לא הבנתי מה אני צריך להוריד משם?
:::
מספר טלפון: 1809451103:::
-
שלחתי פניה למיקרוסופט והם שלחו לי את הקישור הזה אבל לא הבנתי מה אני צריך להוריד משם?
:::
מספר טלפון: 1809451103:::
@כוספים-למשיח אמר בהתקנת מצב מפתח:
שלחתי פניה למיקרוסופט והם שלחו לי את הקישור הזה אבל לא הבנתי מה אני צריך להוריד משם?
:::
מספר טלפון: 1809451103:::
תשאל אותם מה יקרה??

-
@כוספים-למשיח אמר בהתקנת מצב מפתח:
שלחתי פניה למיקרוסופט והם שלחו לי את הקישור הזה אבל לא הבנתי מה אני צריך להוריד משם?
:::
מספר טלפון: 1809451103:::
תשאל אותם מה יקרה??

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות