עזרה | בעיות קליטה בנוקיה 225 2020
-
לאחרונה קורה לי משהו מוזר עם הטלפון שלי שהוא מוגדר על דור 4 והרבה פעמים אין לי קליטה והוא כותב לי לפעמים למעלה שזה על דור שלוש מישהו יודע מה זה או איך אפשר לסדר את זה
-
לאחרונה קורה לי משהו מוזר עם הטלפון שלי שהוא מוגדר על דור 4 והרבה פעמים אין לי קליטה והוא כותב לי לפעמים למעלה שזה על דור שלוש מישהו יודע מה זה או איך אפשר לסדר את זה
-
לאחרונה קורה לי משהו מוזר עם הטלפון שלי שהוא מוגדר על דור 4 והרבה פעמים אין לי קליטה והוא כותב לי לפעמים למעלה שזה על דור שלוש מישהו יודע מה זה או איך אפשר לסדר את זה
-
@היכל כתב בעזרה | בעיות קליטה בנוקיה 225 2020:
4 והרבה פעמים אין לי קליטה והוא כותב לי לפעמים למעלה שזה על דור שלוש
כי אם אין קליטה דור 4 הוא מוריד אוטומטי ל3
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות