בקשה | וויפרי 2 יש אפשרות להתקין אותו?
-
@מים-אחרונים כתב בבקשה | וויפרי 2 יש אפשרות להתקין אותו?:
מישהו יודע אם יש אפשרות להשיג ולהתקין את וויפרי 2?
הם מודים בעצמם שיש תקלות ב 3
מה אני עושה?
אשמח לעזרה.3 עובד פצצה אני משתמש בו שנה וחצי
אא"כ אתה ב019 וכמו"ש - לא ניסיתי
אני ב"ה ממש מרוצהאם זה מיועד לילדים יש עדיפות ל2 כי הרבה הרבה יותר מורכב להסיר אותו...
בהצלחה -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אגב השגיאה ב019 לפי מה שאמר לי חבר עם 019 בנטפרי ללא וויפרי היא אמיתית היינו באמת הרשת נהיית לא כשרה
-
מישהו יודע אם יש אפשרות להשיג ולהתקין את וויפרי 2?
הם מודים בעצמם שיש תקלות ב 3
מה אני עושה?
אשמח לעזרה.@מים-אחרונים כתב בבקשה | וויפרי 2 יש אפשרות להתקין אותו?:
מישהו יודע אם יש אפשרות להשיג ולהתקין את וויפרי 2?
למה אתה לא רוצה להתקין את וויפרי 3? אתה ב019?
@מים-אחרונים כתב בבקשה | וויפרי 2 יש אפשרות להתקין אותו?:
מה אני עושה?
בפשטות לא אמור להיות בעיות בהתקנה, שהרי הוא כן עובד בווינדווס 7/8 ולא נראה לי שהם שתלו בזה באגים מכוונים לווינדווס 10/11. איך אתה מתקין? אתה נכנס ומתקין את זה דרך פה, ופרטים על וויפרי 2 תוכל למצוא פה.
-
חברים תכנסו להתקנה של וויפרי 3 ושל וויפרי 2 ותראו את ההבדלים בשלב שנטפרי כותבים!
הרבה יותר תקלות מדווחות ב 019@מים-אחרונים אני ב019 עם וויפרי3 ללא שום תקלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
