למי שרצה וורד לשיאומי עובד בתומך בבקשה...!
-
@יהונתןב אמר בלמי שרצה וורד לשיאומי עובד בתומך בבקשה...!:
@נעם
אוקיי בלי לחץ..הנה אחי זה עובד מוזר שיש לי בעיה והוא לא מוריד קבצי שפה שלו במה שעבד לי הוא הוריד והיה בעברית אבל זה לא הוריד... וזה באנגלית..
https://drive.google.com/file/d/13YrGNlXfF6kL7ZpHI0fPWPEAryM8_3j9/view?usp=sharing
@יהונתןב
@יש-בורא-עולם -
@יהונתןב אמר בלמי שרצה וורד לשיאומי עובד בתומך בבקשה...!:
@נעם
אוקיי בלי לחץ..הנה אחי זה עובד מוזר שיש לי בעיה והוא לא מוריד קבצי שפה שלו במה שעבד לי הוא הוריד והיה בעברית אבל זה לא הוריד... וזה באנגלית..
https://drive.google.com/file/d/13YrGNlXfF6kL7ZpHI0fPWPEAryM8_3j9/view?usp=sharing
@יהונתןב
@יש-בורא-עולם -
@יהונתןב אמר בלמי שרצה וורד לשיאומי עובד בתומך בבקשה...!:
@נעם
אוקיי בלי לחץ..הנה אחי זה עובד מוזר שיש לי בעיה והוא לא מוריד קבצי שפה שלו במה שעבד לי הוא הוריד והיה בעברית אבל זה לא הוריד... וזה באנגלית..
https://drive.google.com/file/d/13YrGNlXfF6kL7ZpHI0fPWPEAryM8_3j9/view?usp=sharing
@יהונתןב
@יש-בורא-עולם -
@יהונתןב אמר בלמי שרצה וורד לשיאומי עובד בתומך בבקשה...!:
@נעם
אוקיי בלי לחץ..הנה אחי זה עובד מוזר שיש לי בעיה והוא לא מוריד קבצי שפה שלו במה שעבד לי הוא הוריד והיה בעברית אבל זה לא הוריד... וזה באנגלית..
https://drive.google.com/file/d/13YrGNlXfF6kL7ZpHI0fPWPEAryM8_3j9/view?usp=sharing
@יהונתןב
@יש-בורא-עולם -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות