בעיה | התקני פלט שמע
-
שלום חברים
מחשב הנייד שלי [משהו פשוט מאושר עד]
החל לעשות בעיות כל כמה שניות היו נתקים בעכבר ובמקלדת ומתחבר שוב וחוזר חלילה
גם המקלדת התהפכה הייתי לוחץ פ ויוצא * וכדו'
התקנתי איזה מערכת שהגעתי אליה מהפורום כמובן איך לא!!!!שמעדכנת דריברים וכו'
וב"ה באמת המחשב חזר לקדמותו ועובד כשורה
דא עקא שמאז שעדכנתי נמחקו כל התקני השמע ועל סמל הרמקול מופיע איקס אדום וכתוב שאין התקני פלט שמע מה אני יכול לעשות
מדובר בווינדוס 10
תודה לכל העוזרים והמסייעים -
שלום חברים
מחשב הנייד שלי [משהו פשוט מאושר עד]
החל לעשות בעיות כל כמה שניות היו נתקים בעכבר ובמקלדת ומתחבר שוב וחוזר חלילה
גם המקלדת התהפכה הייתי לוחץ פ ויוצא * וכדו'
התקנתי איזה מערכת שהגעתי אליה מהפורום כמובן איך לא!!!!שמעדכנת דריברים וכו'
וב"ה באמת המחשב חזר לקדמותו ועובד כשורה
דא עקא שמאז שעדכנתי נמחקו כל התקני השמע ועל סמל הרמקול מופיע איקס אדום וכתוב שאין התקני פלט שמע מה אני יכול לעשות
מדובר בווינדוס 10
תודה לכל העוזרים והמסייעים@m0556776253 נושא כפול תמחק אחד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות