בקשת מידע | מחשב עם סינון של נתיב ונטפרי
-
יש לי מחשב של העבודה שבו מותקן לי נתיב.
בבית יש לי רשת של נטפרי עם ספק של RL.
בדרכ כשאני עובד מהבית אני מתחבר לVPN של החברה והכל עובד טוב.
בתקופה האחרונה יש לי מלא ניתוקים ואיטיות באינטרנט כשאני עובד מהבית.
הבנתי שזה ככל הנראה מההתנגשות של שתי הסינונים.
מכירים אולי פתרון? מכירים ספק אחר שיכול לפתור את הבעיה? -
יש לי מחשב של העבודה שבו מותקן לי נתיב.
בבית יש לי רשת של נטפרי עם ספק של RL.
בדרכ כשאני עובד מהבית אני מתחבר לVPN של החברה והכל עובד טוב.
בתקופה האחרונה יש לי מלא ניתוקים ואיטיות באינטרנט כשאני עובד מהבית.
הבנתי שזה ככל הנראה מההתנגשות של שתי הסינונים.
מכירים אולי פתרון? מכירים ספק אחר שיכול לפתור את הבעיה?@שמחה-צבי תוכל להחליף לספק אחר בתוך נטפרי
-
יש לי מחשב של העבודה שבו מותקן לי נתיב.
בבית יש לי רשת של נטפרי עם ספק של RL.
בדרכ כשאני עובד מהבית אני מתחבר לVPN של החברה והכל עובד טוב.
בתקופה האחרונה יש לי מלא ניתוקים ואיטיות באינטרנט כשאני עובד מהבית.
הבנתי שזה ככל הנראה מההתנגשות של שתי הסינונים.
מכירים אולי פתרון? מכירים ספק אחר שיכול לפתור את הבעיה?@שמחה-צבי מנסיון שלי מחשב עם נטפרי 3 מתחבר לרשת של נתיב גם בלי התוכנה שלהם
-
יש לי מחשב של העבודה שבו מותקן לי נתיב.
בבית יש לי רשת של נטפרי עם ספק של RL.
בדרכ כשאני עובד מהבית אני מתחבר לVPN של החברה והכל עובד טוב.
בתקופה האחרונה יש לי מלא ניתוקים ואיטיות באינטרנט כשאני עובד מהבית.
הבנתי שזה ככל הנראה מההתנגשות של שתי הסינונים.
מכירים אולי פתרון? מכירים ספק אחר שיכול לפתור את הבעיה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות