בקשה | סייר הקבצים הרגיל ללא וידיאו
-
@אלוף-תימן עשיתי הפעלה מחדש ולא עזר
-
@אלוף-תימן כן
-
@אלוף-תימן כן
-
@אלוף-תימן להתקין דרך הנתיב או התקנה רגילה?
-
@אלוף-תימן להתקין דרך הנתיב או התקנה רגילה?
-
@אלוף-תימן כתבתי לך מייל
-
@אלוף-תימן עשיתי הכל, אבל זה לא עוזר
-
@אלוף-תימן עשיתי הכל, אבל זה לא עוזר
-
@פסטיבל האפליקציה הותקנה ואתה רואה וידיאו או שלא הצלחת להתקין תפרט יותר יכול להיות שאתה רואה וידיאו דרך נגן וידיאו mx או מנהל קבצים אבל לא דרך המנהל קבצים של גוגל
@אלוף-תימן האפליקציה הותקנה אבל אני ממשיך לראות וידיאו דרך הסייר הזה
-
@אלוף-תימן האפליקציה הותקנה אבל אני ממשיך לראות וידיאו דרך הסייר הזה
-
@פסטיבל למה לחוץ לך המנהל קבצים הזה אתה יכול להתקין מנהל קבצים פלוס או משהו אחר
אתה לא יכול לעשות צילום מסך או סירטון שאני יראה איך אתה רואה את הוידיאו@אלוף-תימן אני משתמש בשניהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות