באג | העכבר של המחשב נתקע
-
ביומיים האחרונים העכבר (במחשב נייד) נתקע לי כל כמה זמן ובשעות האחרונות זה מחמיר
המשטח מגע פשוט לא מגיב לכמה דקות או שניות או עד שאני עושה ctrl+f12
יש למישהו פיתרון למה זה קורה? -
ביומיים האחרונים העכבר (במחשב נייד) נתקע לי כל כמה זמן ובשעות האחרונות זה מחמיר
המשטח מגע פשוט לא מגיב לכמה דקות או שניות או עד שאני עושה ctrl+f12
יש למישהו פיתרון למה זה קורה? -
@יוסף-מאיר-וייס מה באמת?
כן -
@יוסף-מאיר-וייס מה באמת?
כן@אשריך-עליך מאפס לך את העכבר הצירוף מקשים הזה? מה הפשט?
-
@אשריך-עליך מאפס לך את העכבר הצירוף מקשים הזה? מה הפשט?
@יוסף-מאיר-וייס זה עושה ריענון למחשב
-
תיכנס לאתר החברה ותוריד דרייבר של העכבר שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות