בירור | שימוש באונקי תקול
-
פתחתי קובץ באונקי, ותוך כדי הוצאי אותו מהמחשב, מאותו רגע האונקי לא נקלט במחשב ודרש אתחול.
שחזרתי את החומר (בזכות הפורום כמובן, עם R סטודיו), אתחלתי את האונקי.יש סיבה לא להשתמש בו? הרי זה לא משבר חיצוני או וירוס, אלא בגלל שהוצאתי תוך כדי, יש סיבה שזה יקרה לו שוב?
אשמח אם המומחים בענין יאמרו את דעתם בענין. -
פתחתי קובץ באונקי, ותוך כדי הוצאי אותו מהמחשב, מאותו רגע האונקי לא נקלט במחשב ודרש אתחול.
שחזרתי את החומר (בזכות הפורום כמובן, עם R סטודיו), אתחלתי את האונקי.יש סיבה לא להשתמש בו? הרי זה לא משבר חיצוני או וירוס, אלא בגלל שהוצאתי תוך כדי, יש סיבה שזה יקרה לו שוב?
אשמח אם המומחים בענין יאמרו את דעתם בענין.@מענין-לשמוע אתה יכול להשתמש בו
אבל שיהיה לך גיבוי של כל החומר
אם לא אפילו 2 גיבויים -
@מענין-לשמוע אתה יכול להשתמש בו
אבל שיהיה לך גיבוי של כל החומר
אם לא אפילו 2 גיבויים@מגנוס-קרלסן
יותר משאר אונקיים?
סתם כי למה לא או בגלל שהוא מועד לכך? -
פתחתי קובץ באונקי, ותוך כדי הוצאי אותו מהמחשב, מאותו רגע האונקי לא נקלט במחשב ודרש אתחול.
שחזרתי את החומר (בזכות הפורום כמובן, עם R סטודיו), אתחלתי את האונקי.יש סיבה לא להשתמש בו? הרי זה לא משבר חיצוני או וירוס, אלא בגלל שהוצאתי תוך כדי, יש סיבה שזה יקרה לו שוב?
אשמח אם המומחים בענין יאמרו את דעתם בענין.@מענין-לשמוע תבדוק בתוכנות הרגילות (לדוג' CrystalDiskInfo) מה מצבו הפיזי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות