דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. סינוני אינטרנט
  5. נטפרי
  6. בעיה | לא מצליח להתקין כרום בנטפרי

בעיה | לא מצליח להתקין כרום בנטפרי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נטפרי
38 פוסטים 7 כותבים 652 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יצחק קוזניץ

    @אליהו-הגדול כתב בבעיה | לא מצליח להתקין כרום בנטפרי:

    @יצחק-קוזניץ הורדתי את זה כבר כמה פעמים - אבל לא מצליח לפתוח

    לחצן ימני > הפעל כמנהל מערכת.
    מה כתוב ?

    א מנותק
    א מנותק
    אליהו הגדול
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    על מה לעמוד וללחוץ לחצן ימני.

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מד

      @אליהו-הגדול
      דבר ראשון תיכנס לכאן https://netfree.link/shortcuts/ ותבדוק אם יש בעיות או לא.
      יש בעיות? תפעול לפי ההוראות שם, או תשתף לנו צילום מסך.
      אין בעיות? אז תתקין את כרום מכאן https://netfree.link/dl/ChromeStandaloneSetup.exe

      י מנותק
      י מנותק
      יצחק קוזניץ
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @מד כתב בבעיה | לא מצליח להתקין כרום בנטפרי:

      דבר ראשון תיכנס לכאן https://netfree.link/shortcuts/ ותבדוק אם יש בעיות או לא.

      @אליהו-הגדול תנסה 1.2.3.4

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אליהו הגדול

        על מה לעמוד וללחוץ לחצן ימני.

        י מנותק
        י מנותק
        יצחק קוזניץ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @אליהו-הגדול
        על הקובץ שהורדת פעמיים.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יצחק קוזניץ

          @אליהו-הגדול
          על הקובץ שהורדת פעמיים.

          א מנותק
          א מנותק
          אליהו הגדול
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @יצחק-קוזניץ נפתח חלונית של מייקרוסופט,
          גלגל מסתובב,
          ונסגר.
          וזהו

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יצחק קוזניץ

            @מד כתב בבעיה | לא מצליח להתקין כרום בנטפרי:

            דבר ראשון תיכנס לכאן https://netfree.link/shortcuts/ ותבדוק אם יש בעיות או לא.

            @אליהו-הגדול תנסה 1.2.3.4

            א מנותק
            א מנותק
            אליהו הגדול
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @יצחק-קוזניץ הוא כותב שאין בעיות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מד

              @אליהו-הגדול
              דבר ראשון תיכנס לכאן https://netfree.link/shortcuts/ ותבדוק אם יש בעיות או לא.
              יש בעיות? תפעול לפי ההוראות שם, או תשתף לנו צילום מסך.
              אין בעיות? אז תתקין את כרום מכאן https://netfree.link/dl/ChromeStandaloneSetup.exe

              מ מנותק
              מ מנותק
              מד
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              אין בעיות? אז תתקין את כרום מכאן https://netfree.link/dl/ChromeStandaloneSetup.exe

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אליהו הגדול

                @יצחק-קוזניץ נפתח חלונית של מייקרוסופט,
                גלגל מסתובב,
                ונסגר.
                וזהו

                י מנותק
                י מנותק
                יצחק קוזניץ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #17
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מד

                  אין בעיות? אז תתקין את כרום מכאן https://netfree.link/dl/ChromeStandaloneSetup.exe

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אליהו הגדול
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @מד הורדתי את כרום מהקישור ששלחת..

                  אני לוחץ עליו כדי לפתוח אותו.
                  ואז נפתח לי מייקרוסופט ושוב פעם הגלגל מסתובב כמה שניות... ואז זה נסגר. וזהו

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אליהו הגדול

                    @מד הורדתי את כרום מהקישור ששלחת..

                    אני לוחץ עליו כדי לפתוח אותו.
                    ואז נפתח לי מייקרוסופט ושוב פעם הגלגל מסתובב כמה שניות... ואז זה נסגר. וזהו

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יצחק קוזניץ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @אליהו-הגדול
                    יש לך שליטה מרחוק ?
                    אתה עובד על מחשב חדש ?
                    אתה המשתמש היחיד במחשב ?
                    תוכל לצלם את המייקרוסופט שמסתובב לך ?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יצחק קוזניץ

                      @אליהו-הגדול
                      יש לך שליטה מרחוק ?
                      אתה עובד על מחשב חדש ?
                      אתה המשתמש היחיד במחשב ?
                      תוכל לצלם את המייקרוסופט שמסתובב לך ?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליהו הגדול
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @יצחק-קוזניץ המחשב כבר בן שנה - אבל מהתחלה לא הצלחתי להתקין עליו כרום.

                      איך לצלם את המייקרוסופט שמסתובב - בפרינס כרים?

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אליהו הגדול

                        @יצחק-קוזניץ המחשב כבר בן שנה - אבל מהתחלה לא הצלחתי להתקין עליו כרום.

                        איך לצלם את המייקרוסופט שמסתובב - בפרינס כרים?

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יצחק קוזניץ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @אליהו-הגדול 944bc6fa-952f-4d1e-9559-e4a09fc834ec-image.png

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יצחק קוזניץ

                          @אליהו-הגדול 944bc6fa-952f-4d1e-9559-e4a09fc834ec-image.png

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יצחק קוזניץ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          ווינדוס + שיפט + S

                          א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • י יצחק קוזניץ

                            ווינדוס + שיפט + S

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אליהו הגדול
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @יצחק-קוזניץ אני לא מצליח לצלם צילומי מסך

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אליהו הגדול

                              @יצחק-קוזניץ אני לא מצליח לצלם צילומי מסך

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יצחק קוזניץ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @אליהו-הגדול
                              תכתוב בחיפוש של ווינדוס "כלי החיתוך"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יצחק קוזניץ

                                ווינדוס + שיפט + S

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אליהו הגדול
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @יצחק-קוזניץ נראה לי שאצטרך להתקין שליטה מרחוק

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אליהו הגדול

                                  @יצחק-קוזניץ נראה לי שאצטרך להתקין שליטה מרחוק

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יצחק קוזניץ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @אליהו-הגדול
                                  אהיה פה מחר,
                                  אשתדל לעזור עם לא תסתייע

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יצחק קוזניץ

                                    @אליהו-הגדול
                                    אהיה פה מחר,
                                    אשתדל לעזור עם לא תסתייע

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אליהו הגדול
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @יצחק-קוזניץ תודה רבה

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אליהו הגדול

                                      @יצחק-קוזניץ תודה רבה

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אליהו הגדול
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      b1e7d7ca-8ad1-4b68-866b-ddaa93436058-image.png

                                      זה צילום המסך - כשאני מנסה להיכנס ל microsoft store

                                      מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אליהו הגדול

                                        b1e7d7ca-8ad1-4b68-866b-ddaa93436058-image.png

                                        זה צילום המסך - כשאני מנסה להיכנס ל microsoft store

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מד
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @אליהו-הגדול מה זה קשור לכרום?
                                        תביא צילום מסך ממה שוקרה כשאתה עושה בדיוק מש"כ ב"פ

                                        תתקין את כרום מכאן https://netfree.link/dl/ChromeStandaloneSetup.exe

                                        לחנות יש הרבה בעיות בסינונים, יש על זה כמה שרשורים בפורום.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אליהו הגדול

                                          b1e7d7ca-8ad1-4b68-866b-ddaa93436058-image.png

                                          זה צילום המסך - כשאני מנסה להיכנס ל microsoft store

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יצחק קוזניץ
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק קוזניץ
                                          #30

                                          @אליהו-הגדול
                                          מתי אתה פנוי ?
                                          כוונתי היתה שתכתוב מתי אתה זמין.
                                          ייש"כ ל @יוסף-מאיר-וייס שגרם להארת העניין.

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר