קובץ התקנה גירסה ישנה לגוגל, יש למישהו?
-
אני צריך קובץ התקנה לגוגל בגירסה ישנה שיתאים לוינדוס xp מישהו יכול לעזור לי?
-
אני צריך קובץ התקנה לגוגל בגירסה ישנה שיתאים לוינדוס xp מישהו יכול לעזור לי?
@איציק-דייטש אאל"ט כרום נתמך בXP רק עד גרסה 49.
כאן אתה יכול להוריד את כל הגרסאות מעכשיו עד 48: https://www.slimjet.com/chrome/google-chrome-old-version.php
או שפשוט תוריד משם את דפדפן סלימג'ט זה מבוסס כרומיום, ועובד עד היום על XP. -
@איציק-דייטש אאל"ט כרום נתמך בXP רק עד גרסה 49.
כאן אתה יכול להוריד את כל הגרסאות מעכשיו עד 48: https://www.slimjet.com/chrome/google-chrome-old-version.php
או שפשוט תוריד משם את דפדפן סלימג'ט זה מבוסס כרומיום, ועובד עד היום על XP.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות