-
@דוד-המלך-3 כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
מערכת הפעלה: SideOS (גרסת אנדרואיד 12 ייעודית וסגורה)
למישהו יש יותר מידע על זה?
האם היא יהיה ניתן להכשרה...@נוחעם-FM כנראה שכן השאלה אם ניתן לפתוח בוטלאודר
-
@שניאור-שמח כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
דווקא מגניב
זה יכול לגרום לבלאי גדול - עצם האפשרות להכניס ולהוציא את המקלדת.
לא מכיר את החברה - אבל אם זה חברה ברמה, כנראה הם בדקו את העניין הזה, לפני שהם החליטו על הרעיון המוזר הזה@יאיר-דניאל אפשר להזמין מקלדת חדשה.
-
@דוד-המלך-3 נראה מכשיר מעניין
השאלה לגבי VoLTE ותמיכת התדרים בישראל.. -
מפרט - מפורט יותר = מתוך אתר החברה
בסיסי:
- שיחות
- הודעות
- סייר קבצים
- מצלמה
- שעון מעורר
- הקלטות קול
- לוח שנה
- מחשבון
- נגן מוזיקה מקומי - ללא רשת
תוספות
- מפות (אפליקציה שנבנתה במיוחד למכשיר זה)
- וואטסאפ
- AntennaPod - נגן פודקאסטים בקוד פתוח
- סיגנל (אפליקציית הודעות מאובטחת)
- אפליקציית אובר - מוניות ונסיעות שיתופיות
- אובטניום = התקנת אפליקציות מדפי השחרור הרשמיים
- אפליקציית מזג אוויר
אינטרנט ותקשורת
- ספוטיפיי, אפל מיוזיק, טידאל - עוד לא תומך - בהמשך יתמוך.
- טלגרם, מסנג'ר, טרימה, וויצ'אט - נתמך
- דפדפן - Vivaldi/Firefox
- דוא"ל = Via K-9
- לוח שנה בענן - Davx5
שרותי חברת פרוטון
- דוא"ל
- דרייב
- VPN
- הערות
- לוח שנה
- מנהל סיסמאות

-
@שניאור-שמח תמיכה מלאה בתדרים על הנייר.
VoLTE נצטרך לראות.לגבי יכולת הכשרה, תקנו לי מכשיר ואבדוק
@מישהו12 כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
לגבי יכולת הכשרה, תקנו לי מכשיר ואבדוק
מכשיר אחד? או שאתה רוצה שתיים שאם אחד יתקלקל שמה…
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
לגבי יכולת הכשרה, תקנו לי מכשיר ואבדוק
מכשיר אחד? או שאתה רוצה שתיים שאם אחד יתקלקל שמה…
@שניאור-שמח אין מלאי כרגע
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
לגבי יכולת הכשרה, תקנו לי מכשיר ואבדוק
מכשיר אחד? או שאתה רוצה שתיים שאם אחד יתקלקל שמה…
-
מפרט - מפורט יותר = מתוך אתר החברה
בסיסי:
- שיחות
- הודעות
- סייר קבצים
- מצלמה
- שעון מעורר
- הקלטות קול
- לוח שנה
- מחשבון
- נגן מוזיקה מקומי - ללא רשת
תוספות
- מפות (אפליקציה שנבנתה במיוחד למכשיר זה)
- וואטסאפ
- AntennaPod - נגן פודקאסטים בקוד פתוח
- סיגנל (אפליקציית הודעות מאובטחת)
- אפליקציית אובר - מוניות ונסיעות שיתופיות
- אובטניום = התקנת אפליקציות מדפי השחרור הרשמיים
- אפליקציית מזג אוויר
אינטרנט ותקשורת
- ספוטיפיי, אפל מיוזיק, טידאל - עוד לא תומך - בהמשך יתמוך.
- טלגרם, מסנג'ר, טרימה, וויצ'אט - נתמך
- דפדפן - Vivaldi/Firefox
- דוא"ל = Via K-9
- לוח שנה בענן - Davx5
שרותי חברת פרוטון
- דוא"ל
- דרייב
- VPN
- הערות
- לוח שנה
- מנהל סיסמאות

@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
- אפליקציית מזג אוויר
@מישהו12 מזכיר לך משהו?

נראה לי היינו מעדיפים בלי זה.. -
@שניאור-שמח אין מלאי כרגע
@דוד-המלך-3 כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
@שניאור-שמח אין מלאי כרגע
זה היה בצחוק..
אני גם לא הולך לקנות לו חצי מכשיר..
-
@דוד-המלך-3 כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
@שניאור-שמח אין מלאי כרגע
זה היה בצחוק..
אני גם לא הולך לקנות לו חצי מכשיר..
@שניאור-שמח שיערתי, בכל זאת לדעתי שווה להשקעה.
-
@cfopuser כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
זה נראה כאילו המקלדת תעוף כול נפילה.
ככה זה יחייב אותך לשמור על המכשיר

-
@cfopuser כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
זה נראה כאילו המקלדת תעוף כול נפילה.
ככה זה יחייב אותך לשמור על המכשיר

@שניאור-שמח יש להם subreddit רשמי עם עוד מידע למי שמועניין.
https://www.reddit.com/r/sidephone/comments/1oh6fcz/sidephones_sundial_keypad/ -
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:
- אפליקציית מזג אוויר
@מישהו12 מזכיר לך משהו?

נראה לי היינו מעדיפים בלי זה.. -
@שניאור-שמח למה? זה היה פרוייקט כיף במיוחד.
לגבי המכשיר, תהיתי כמה תמתח את הבדיחה... לכן שיתפתי פעולה.
אבל אם תתארגן כאן יוזמה לקנות לי את זה - אשמח לנסות לעבוד את המכשיר (כמובן שא"א להתחייב לתוצאות)
-
@sruli100 ישר כוח, אולי יצטבר סכום. אציין שטענו לי בעבר שאמור לתמוך VOLTE ישראלי. כמובן צריך לבדוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




