בקשה | גיבוי האנשי קשר
-
ויש אפשרות לשחזר את האנשי קשר?
כי עשיתי גיבוי (Q7) ואחרי העדכון אני רואה שיש לי רק חצי מאנשי קשר שלי
אשמח לדעת אולי זה רק מוסתר.. -
ויש אפשרות לשחזר את האנשי קשר?
כי עשיתי גיבוי (Q7) ואחרי העדכון אני רואה שיש לי רק חצי מאנשי קשר שלי
אשמח לדעת אולי זה רק מוסתר..@יענקלה-לולולו אנשי הקשר שוחזרו במלואם עד לאיש קשר מסוים?
זו תקלה שקורית לפעמים. עיין בפתרון שכתבתי בסוף המדריך כאן. -
אני עדכנתי גירסה בטלפון 4*4
השארתי את הכרטיס זיכרון בשעת העדכון,
ועכשיו אני לא מוצא שום קובץ אנשי קשר
למישהו יש מושג בעניין@עיר-הקודש עשית גבוי לאנשי קשר?
כי זה לא אמור למחוק את הכרטיס אז כנראה לא עשית גבוי של אנשי קשר לכרטיס -
אני עדכנתי גירסה בטלפון 4*4
השארתי את הכרטיס זיכרון בשעת העדכון,
ועכשיו אני לא מוצא שום קובץ אנשי קשר
למישהו יש מושג בעניין@עיר-הקודש כתב בבקשה | גיבוי האנשי קשר:
ועכשיו אני לא מוצא שום קובץ אנשי קשר
מה הכוונה? כי אם אתה מחפש דרך הנגן בפלאפון אתה לא אמור למצוא...
תנסה לחפש במחשב קובץ בסיומת הזו (אאל"ט .vcf) -
@עיר-הקודש כתב בבקשה | גיבוי האנשי קשר:
ועכשיו אני לא מוצא שום קובץ אנשי קשר
מה הכוונה? כי אם אתה מחפש דרך הנגן בפלאפון אתה לא אמור למצוא...
תנסה לחפש במחשב קובץ בסיומת הזו (אאל"ט .vcf)@בנימין-מחשבים ניסיתי במחשב ואין שום קובץ עם סיומת כזו,
גם בקבצים מוסתרים. -
@עיר-הקודש עשית גבוי לאנשי קשר?
כי זה לא אמור למחוק את הכרטיס אז כנראה לא עשית גבוי של אנשי קשר לכרטיס
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות